• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • lightfish

Stefans fästmö

Nepp, har inte berättat. Men vi var nere vid en insjö ute på landstället i skärgården i solnedgången och N frågade mig om jag ville gifta mig med honom, jag sa ja och jag fick min jätte fina ring. Sen frågade jag honom och han sa ja, och han fick sin 5mm breda platina ring av mig. Sen pussades vi massor medans en god vän tog superfina bilder. Sen gick vi upp till huset och drack champagne och åt jordgubbar. Så fint och så oss ;)

Lägenheten har inte blivit fixad på 18 år så då är fonden till lägenheten full och då får man allt betalt och gjort :D

• Stefans fästmö

Vilken mysig förlovning! Låter underbart!! :) :) Och gött med gratis renovering, det kan ju behövas om inget är gjort på 18 år!

• helmina

Lightfish
    Stort grattis till allt;) Låter ju supermysigt.
    Lite som vår förlovning men vi satt i på bryggan i Helsingborg... :)

• Gerda

Lightfish!

Grattis till förlovningen! Låter underbart! Å extra grattis till nyrenoveringen av lägenheten! Snacka om perfekt förlovningspresent! :D

• Noomi

Lightfish - gratulerar gratulerar!! :) Låter kanon det där med lägenheten också, vilken jäkla tur ni har haft!

Gerda babe, är du här! Hur går det med allt, har ni testat några tårtor ännu?
    Själv har jag shoppat bröllopsskor! Hittade ett par grymma som var nedsatta från 200 pund till 35, kan man ju inte missa! :D

• Gerda

Nooooooomi!!!

Heeeemmma! SKrev just i din gb på FL. :D Tårtprovning bokas till hösten eller våren, men det är iaf bestämt att det blir Örebro Kaffe & Pralin som ska baka vår tårta... ska testa 3-4 sorter vid provningen :D Billigt var det också... Så gissa om det blir måååånga extra bitar beställda ;)

Schysst med bröllopsskor! Roligast att shoppa ju! *vill se*

• Noomi

Ska genast in och spana i gästboken då! :D
    Vill också prova tårta, nu känner man sig lite dum som ska fixa den själv, haha! Dock har vi redan sagt att i september nån gång blir nog lagom att börja provbaka tårtor och sen fortsätta typ varje fredag. :D

Ja, det var riktigt kul att springa på de skorna... riktiga läckerbitar. Har tyvärr inga bilder på dem, de ligger nedpackade hemma hos mamma och pappa nu, de tog med sig en hel del hem när de var här.

• Gerda

:D :D :D

Vi har gott om tid på oss att glo på varandras shoppingfynd! ;)

• Noomi

Ja, haha... de säger ju att det är lång tid kvar! :D

Hur går det med kläderna nu då, är det fortfarande lika trist med mammakläder?

• Gerda

Urtrist med mammakläder - såååå fuuuula! Men men, snart är det nödvändigt att köpa ändå... överlever genom kjolar och toppar i större storlek, men jag har inga byxor om det skulle bli kallt en dag :(

Svar på tråden Sommar 2007 #2