• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Trollungen

Hej på er!
    Är så glad i dag, bara ett år kvar nu :). Ska ut och äta å mysa på en resturang nu på våran 5 årsdag. ÅÅÅÅ, jag längtar tills hösten då jag får planera redigt. Kram på er alla.

• Gerda

Grattis till 5-årsdagen Trollungen! Hoppas ni får en ljuvlig kväll!

• Clobberella

Trollungen: låter jättemysigt, hoppas ni får det trevligt!

• Gerda

Oh hoooo..... har gett upp det där med att hitta MS här i Oslo, mest en massa brittiska tidningar som florerar. Så jag køpte nya Instyle Weddings idag och det var tema på Save the Dates! Woo hooo Inspiration till pyssel är alltid ett pluss... å så hittade jag en Davids bridal klänning som är SÅ snygg! :D

• Clobberella

Gerda: ingen bild på den snygga klänningen? Man blir ju nyfiken ju!

• Gerda

Ska leta rætt på den på internet hemma sen :) den borde ju finnas ute... tor att designern ær monique luo elelr så ær det klænningens namn?

• Clobberella

Började plita på beskrivningar av gästerna till festprogrammet.... tidigt, jag vet, men jag ville mest se hur svårt det skulle vara....
    Gick faktiskt lättare än jag trodde. Inga rim och grejer, blir lätt krystat, utan bara lite roliga fakta.

• Gerda

Cloborella

Här är bilden på klänningen!

www.davidsbridal.com/bridal_gowns_detail.jsp&prodgroup=129

Enkelt, romantiskt, spetsinfluerat... I like! :) Dock kommer inte jag att lägga så mkt pengar på en klänning... kanske en pronovias då isf :D

• helmina

Gerda

Oj vad snygg den var.. gillade verkligen den.

Svar på tråden Sommar 2007 #2