Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Haha... herregud, det ska ju stå kandidatexamen, inte svampexamen!!! :D :D :D
Jag vet inte riktigt, få se hur det blir. Det skulle ju i så fall bli 07-08 eftersom vi behöver jobba ihop pengar till bröllopet det här året.
Känner mig dock ganska sugen, är en hel del kompisar som stannade kvar i London. Min O skulle i så fall antagligen ha lättare för att skaffa jobb i London, större marknad och dessutom har han ju redan en del kontakter där.
Men det är säkert mest omställningen som gör att jag vill tillbaks.... här förväntas jag ju skaffa jobb nu, huga! :D
Ja, fast här i Halmstad har det tyvärr varit molnigt i två dagar nu, suck!
Vad är det för jobb du söker då?
Jag är skräddare (fast arbetslös för tillfället) , men är lite sugen på att skaffa något deltidsjobb i tygbutik tex, för att kunna starta eget. Problemet nu är att om jag startar eget så förlorar jag min alfakassa, och får inga pengar alls om jag inte jobbar...
Eventuellt kan jag få starta-eget-bidrag, men det är ju bara ett halvår eller något sådant, och det är ju inte troligt att jag kan leva på mitt företag efter så kort tid.
Hm, vad svårt! Är själv sugen på att starta eget, men det får bli efter några års erfarenhet.
Vi får hålla tummarna för varandra då, haha!
Japp! Knepigt att bo i ett land där det är så svårt att vara egenföretagare.... skatter och elände..
Halloj tjejer :D
Här har gudsonen varit på besök i helgen med sin familj och han ser så fram emot att gå på bröllopet nästa år. Han ska nog få sin första riktiga kostym då! *sött*
Innan har hans finkläder varit fin byxor, väst, skjorta och söta barnslipsar... men nu skulle han nog ha hela kittet hihi... han kommer att konkurera A ju! ;)
Semestertider eller?! ;)
Det ekar så tomt tomt tomt tomt härinne ;)