Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Hej tjejer!
Nu har jag just visat upp ringen för en gammal vän, kille, och han tyckte den var så fin! Känns så bra att få höra att andra uppskattar det man tycker är finast!
Annars deppar jag en aning eftersom jag har alldeles för få tjejkompisar att planera bröllop med.. :( Sen är det trist att alla är på semester.. Men ni kommer ju tillbaka.
Gerda
Jag försöker hänga på messenger men du är ju inte där... ;)
Lightfish
Är här nu... eller en mini-snabbis... HAN ska spela WoW innan svärföräldrarna kommer ;) Vi missar ju varann jämt!
:(
Gerda
*depp* :( :( :(
Men jag tycker om dig ändå ;)
Hörs när vi är online samtidigt!
Ojoj, här var det öde! Hissar att alla är ute i solen... ;) Själv jobbar jag hela tiden så hinner knappt märka hur fint väder det är... Men idag kommer några kompisar hit o grillar, härligt! :D
Med bröllopsplanerna händer inte så mycket, håller på o kollar upp cateringfirmor men det går långsamt pga just jobbet. Jaja, det är ju gott om tid kvar! ;) :D
ja lite öde ekar det såhär en söndag i juli.
våra planer rullar frammåt ändå. allt börjar mer eller mindre falla på platts. känns jätteskönt.
just nu är det mest planering runt min ring.
har fått hem 11 av mina stenar som skall vara i ringen. förhoppningsvis kommer dom två sista i morgon.
jag kommer ha en princessa på 0,21ct och 12st 0,01ct i min ring. så håller på att finslipa designen. skall sova några nätter till på det så att jag känner mig helt säker, men nu under hösten så tänkte vi beställa den. känns så spännande.
Nu så!!!!
11 augusti 2007..Kyrka+festlokal bokad!
*pust*
Jehoooo
Jahapp! tillbaka på jobbet (och således kan jag titta in på BT då det finns en 5minutare över ) Sambon ringde nyss och meddelade att han fixat både vigselförrättare och preliminär vigselplats nu på förmiddagen! Stora "ordersalen" i stadshuset är bokad! Det blir kanon det! Vi gifter oss borgerligt men vill gärna ha en "officiell" känsla på det hela. Det har varit svårt att spåna fram lokal då rådhuset gått bort eftersom det är krog i samma lokal som man kan vigas i... å inte 17 vill jag gifta mig där jag brukar hinka öl och svänga de lurviga
Det hela börjar kännas mer påtagligt nu..
måste passa på att fråga här, är det några fler sommaren07-par som funderar på att börja bygga barn efter bröllopet?
l i s a
Kul att ni får mycket ordnat nu! Ska själv ringa festarrangøren och fotografen ikväll och boka tid den helgen vi åker till brøllopsstaden
Vi hade tänkt øppna babyverkstad efter 30-strecket - dvs. om si så där 3-5 år Det blev tidig invigning, så bebbe kommer i nov. istället
Gerda! Oj oj då! Grattis får man väl säga! Efter 30strecket skulle väl vara lämpligt för oss också. Vi är 27 nu, drygt 28 då vi gifter oss och räknar väl inte med att bli med barn på en gång. Det känns bra med lite marginal s.a.s då jag kommer från en släkt med stora fertilitetsproblem av alla de slag.
Skickar med en bild av stadshuset där vi bokat... web.telia.com/~u90112985/umea/bilder/stadshuset.jpg