Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Hej tjejer
Lekta imorse med färgerna svart, vitt och rött o för att se pappers- och tidsgång. Det blir för strikt och formellt med dessa färger o denna stil, men det var kul att pyssla.
"Stora" kortet är inte inbjudan utan en pocket fold - där jag hade tänkt stoppa in inbjudan.
groups.msn.com/Lotarev/schalins.msnw&PhotoID=80
Å så ska det eg. vara dataskrivet ;) men ni kan ju låtsas... :D
Gerda:söt klänning!
och snygga enkla inbjudningskort!
Cloberella
:) Tack... vi har hittat ett mönstrat papper vi gillar starkt i mkt ljusare färger som vi ska tänka ut ngt med. Förhoppningsvis hittar vi en lösning till Save the Date rätt snart iaf!
Fina kort Gerda, gillar hjärtana! Vad kul att komma igång, jag får vänta nån vecka till... Men ska försöka ringa några fler cateringfirmor i veckan. Har fått menyförslag från en till, det verkar bra, o så har vi ju hotellet som även erbjuder catering. Har två till att kolla upp, sen får vi väl försöka få provsmakning... :D Bästa biten!!
Tjejer!
Tack för alla grattis! Har ju varit på förlovnings/semesterresa i Grekland och kom hem igår :) Var så himla skönt att komma iväg från alla flyttlådor som står och morrar hotfullt överallt här hemma ;)
Kram, A
*kikar och letar brudar*
Vart har ni tagit vägen tjejer?
*vinkar*
Så du är förlovad nu (äntligen?)
Berätta mer!
lightfish
tjenahopp! Joppar ju!
Men skriv nåt kul, jag läser!
Clobberella
Min blivande tärna anlände till Arlanda kl 8 den 5/7 och hade i sitt bagage med sig våra ringar i platina, min med 15 kanalinfattade små diamanter (som min N bestämde att jag inte skulle få se förrän han öppna asken och frågade)
Vi packade, gjorde oss redo och åkte ut till landstället ute i skärgården, Ornö.
Under dagen tog vi det lugnt, badade och solade. Fram till kvällen var vi alla lite nervösa och pirriga. Vi åt en jätte god middag med N:s föräldrar samt min blivande tärna.
Efter det gick vi genom skogen, på den lilla stigen, till sjön där vi brukar bada. Vi hade med oss ringarna och tärnan var även med, för att fotografera. Sjön var så vacker med solen spelandes i den och det var helt vindstilla så inte en krusning på ytan... Där stod vi på berget och min N frågade mig, återigen, om jag ville gifta mig med honom. Fick se min vackra ring och var på vippen att börja storgråta. Den är verkligen så vacker!!! Jag lyckades svara ja, han satte på ringen på mitt finger. Sen frågade jag, fick ett ja och trädde på honom sin fina, tunga platina ring.
Sen stod vi där i solen och kysstes medans tärnan fota....
När vi kom tillbaka så drack vi champagne och skålade!!!! Samt messade alla att det nu var gjort!!!