Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Stefans fästmö och Cloberella!
Kul att läsa hur ni har tänkt er! Vi har väl eg. mest problem med att komma fram till ett bestämt färgtema ;) Jag är ju veligast just nu av ngn anledning, det finns så många läckra kombos som lockar... Jag misstänker dock att tillslut blir det den stilrena och klassiska färgkombinationen som vinner.
Gerda
Ja det kan vara svårt att bestämma sig! Det är faktiskt en av de ytterst få saker där jag inte har velat fram o tillbaka, jag som alltid brukar vela så... Men vi vill ha koboltblå/ivory/guld, det känns helt rätt! :)
Stefans fästmö
Ja! Jag tror att ert färgtema blir ursnyggt - riktigt "regalt" och vackert!
Vi komemr fram till nåt så småningom... Ska bara njuta av vår enda semestervecka först ;)
Gerda: vi har skippat färgtema, för svårt att begränsa sig till 2-3 färger....
Men vi kommer att köra samma "look" på alla trycksaker, och färgerna i övrigt kommer att vara ungefär gult-orange-rött med nån slags ivory eller ljust beige som bas.
Men vi begränsar oss som sagt inte utan försöker få saker att passa ihop hyfsat och se snyggt ut...
Gerda
Tack, kul att du tycker det är snyggt!! Jag tror oxå det blir bra!! :D Njut ni av semestern, än är det ju faktiskt lång tid kvar!
Här går det undan med skriverierna vill jag lova.
Hur går det för er med planeringarna? Hade missat att ni startat en ny tråd, trodde ni hade lagt ner den gamla. Har inte kollat på ett tag.
Jag har hittat klänningen med stort K. Om ni vill se den så kan ni titta på www.familjeliv.se/krypin/filipelin/galleri.php
filipelin
Jätte fin klänning! Sitter riktigt bra redan - du behöver väl inte justera särskilt mycket? Har du bestämt dig för den nu?
Gerda-Tack, ja den sitter ganska bra fast lite tajt om revbenen, kan inte ta några djupa andetag. De hade ingen hemma i större storlek men om jag bestämmer mig för den så får de väl ta hem en större så man får se vilken som sitter bäst.
Om jag inte springer på nån annan så blir det nog den, tänker väl inte direkt leta ihjäl mig efter någon annan eftersom jag fastnade för denna.
Hej tjejer!
Imorgon åker vi på förlovningsresa, förlovningen blidde den 5 juli och har alltså varit ;) Jag är supernöjd med min massproducerade platina ring med kanalinfattade briljanter a 15 st från USA! Stenarna är grymt fina i solen :D
Nu sitter jag här i vår nya lägenhet och fick veta imorse att vi ska få hela lägenheten omtapeserad och ommålad av målare samt att vi ska få parkettgolvet slipat och luckorna överallt lackerade!
Dock har jag även lyckats boka en kyrka, dock tror jag inte att det blir den i slutändan men nu är Tyresö kyrka bokad till kl 13.:D
lightfish
Grattis!! Vad kul!! Ringen glittrar säkert fint i all sol nu... :D Hur blev förlovningen då, friade han eller hur gjorde ni? Du har säkert berättat men jag har så dåligt minne... Och vad kul med lägenhetern, får ni det gjort gratis alltså? Inte dåligt!! :D