• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Clobberella

Tycker synd om lightfish! Men jag ska också sova snart

• lightfish

Clobberella

Sköt om dig och tack...känns bättre när någon säger att det är synd om mig ;)

• Noomi

lightfish - Uscha, lider med dig! Å andra sidan önskar jag att jag hade ett jobb (kanske man måste söka några för att få, hmm... :D ).
    Nåväl, vi synes snart igen!

• Gabbies

Jädissen: välkommen!

Detta har vi klart:

*Kyrka bokad
    *festlokal bokad ( Ingår buffé )
    *klänning inköpt
    *skor inköpta
    *frockcoat till mannen inköpt
    *Caketopper inköpt
    *Gästbok och fotoalbum inköpt
    *tiara köpt
    *Tärna tillfrågad och tackat ja
    *solist tillfrågad och tackat ja
    *brudnäbbar klart

• Gerda

Tjenamors tjejer :D

Tjuvskriver på jobbet, fast jag eg. inte får *fyyy* Läser mest era diskussioner... Nu när vi är tillbaka på 070707 (eftersom de festrum vi ville ha var tagna såklart) så ligger planeran "som de ska". DVS. lungt o stilla :D

• lightfish

Gerda

Daaaaarling! Du är saknad ska du veta.. :D Du och Noomi har ju till och med lyckats bli mina nya festkompisar eftersom vi bestämt oss att lägga bröllop och fest mer på dagen än på kvällen...och då bara _måste_ man ju gå ut efteråt :)

Vad blidde det för jopp? :D
    Kramar i massor :)

• Gerda

Jag inkasserar pengar en kortperiod :D Undrar om jag ska bifoga mitt kontonr nær jag ændå håller på? ;)

Hehe... A :s kompis som ær singel undrar om vi vill dra ut efteråt om det inte nappas på de singeltjejerna som ær bjudna ;) Kan ju va en ide?! ;)

• lightfish

Gerda

Japp, det kan det ju ;) Nu ska jag kasta på mig kläder och åka till Ikea med svärmor :D

• Gerda

Partybrøllop med 3 ammande barn under 10 månader....

Svar på tråden Sommar 2007 #2