Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi
Sen får vi se...om jag kanske lyckas få hit Gerda och dig så kan det ju nästan bli party efter :)
Oj, glömde ju att ringarna är klara på listan. Förlååt, förlåt O! :D
Lightfish
Vi har ändrat datum 2ggr
Vi skulle gifta oss i februari men så gick mina "svärföräldrar" och skiljde sig helt oväntat:-O Så vi fick flytta fram det till 2 sept men det visade sig att det var en söndag :-S så då blev det 25 aug för det passar våra utländska vänner bättre....
lightfish - Är det en inbjudan? Wohooo! :D
Noomi
Glömma ringarna sådär ;) Så lätt hänt... :D
Noomi
Why not? Känns som vi kan behöva lite vänner som vill gå ut och svänga sina fossingar efter mottagningen!! :D :D :D
Jädissen
Aj då... :( Jag fick också ett oväntat uppbrott.. Ett annat par i släkten "tingade" "vårat" datum och sen mindre än en månad efter så gör de slut... Det SÖG kan jag upplysa dig om!
Jädissen - Tråkig anledning att behöva byta, fy vad trist!
lightfish - Oj, tog det slut mellan dem sen... det hade jag missat! :o
Jädissen: Vi gjorde våra inbjudningskort tidigt för vi ville skicka till våra föräldrar när vi hade förlovat oss.
Tapet låter fint, har för mig att jag har sett ett par varianter på tapetkort här på BT...
Vi skippade klipp & klistra-kort och designade på datorn i stället. Ville inte riskera att det skulle bli för gulligt med olika papper, stämplar och rosetter..
Glömde skriva att vigselringen är beslutad också, men inte köpt.
Noomi
Japp... Så efter det kände min tärna att datumet var lite...off... Så jag kände bara till slut att 070714 var lika bra ;)
Men vi får se vad året har att bjuda på..hur allt utvecklar dig :) Om vi fortfarande tykcer det är superskoj att snacka skit...så då är inbjudan _given_ ;)