Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Ja, haha...lite lyx ar det ju allt. :)
Grona Lund... ska ni kolla pa fotbollen dar, for du ska val inte missa den?? ;)
Vi ska snart ge oss ner till puben for att kolla pa Englands match, sen bar det av hem for att kolla pa Sverige. Vi tar namligen Sverigematcherna hemma for att slippa ha fulla engelsman hoppande framfor tv-skarmen. :)
Vi funderade pa se Sverige-England pa puben, trots risk for kolhalning... men nu har jag tydligen vernissage pa kvallen sa jag maste vara hel och ren tills dess. :D
Noomi
Mja, vi hade tänkt oss att lillskruttan max orkar tre timmar så vi kan stå ut med att missa första halvlek, bara vi får se den andra!
Vernissage? Vart då? Eller var det ringarna som skulle visas upp idag? Alltså O´s skolas vernissage?
Har ni fortfarande fint väder? Här är det sol men en aningen svalare idag än i förrgår, klagar inte :)
Molnigt i morse, men nu ar det soligt och humana 25 grader, jatteskont! Skulle dessutom vara samma vader nasta fredag.. perfekt!
Det ar jag som sak ha vernissage pa skolan, liten uppladdning for Londonutstallningen sen i juli.
Nej nu far O ta och komma sa jag far mig en ol snart!! :D
Noomi
Jaså? Åh..vad är det som ska ställas ut? *känns som om jag missat nåt* ;)
Mm...skulle inte säga nej till en iskall öl just nu. Helst en grekisk Mytos.
Examensprojekten, i mitt fall en bok. Eh, du har inte missat nat. ;)
Mytos har jag aldrig druckit, maste provas! Har blir det nastan uteslutande Foster eller Guinness... men forra veckan dracks det Kopparbergs cider, oj vilken hemlangtan jag fick! :)
lighfish babe! Nu kom antligen O sa nu bar det av till puben. Ha en jattebra kvall!!! :p
Måste bara tala om att jag beställde alla trycksaker i går
Känns så skönt att ha en mindre sak på att göra-listan.
Beställde inbjudningskort+kuvert, kyrk-program, festprogram, placeringskort och tackkort + kuvert.
Åh, vad bra det känns!
Ett litet steg på väg......
Dalabrud: När är bröllopet? Duktigt av dig att ha trycksakerna avklarade!
Vi har designat våra inbjudningskort, kanske ska ändra lite på texten bara. Kanske är en bra idé att beställa tackkorten på en gång *funderar*, annars riskerar det ju att dra ut på tiden efter bröllopet-
Clobberella - Ni har designat trycksakerna själva och trycker på ett tryckeri, eller vad är det ni ska beställa ifrån?
Jag håller på att designa våra nu och ska försöka hinna trycka allt på skolan innan vi åker hem. Om inte så får det bli tryckeri, men jag har ingen koll på hur mycket sånt kan kosta, nån som vet?
Dalabrud-07 - Kul, det var inte lite du fick gjort! :)