Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
lightfish - Ja, fru... eller ännu värre: Hustru!
Huga! :D
Noomi
*fnissar* Japp...och det kommer vi blir kallad om ca ett år...hjälp!!?!
Det gick liksom in härom dagen när N pratade med bluenile att jag skulle bli fru....
Ja, lite märkligt är det!
Åh, glömde säga... vi var i Covent Garden igår och kollade in vart vi ska förlova oss! Vi visste vilken gata vi skulle vara på (eftersom den är så typisk oss) men O valde ut precis var vi skulle vara. Under ett träd, mitt i folkvimlet... jättemysigt!
Sen går vi vidare till en restaurang och äter gott.
Ser inte alls fram mot det, nääe då! :D
Noomi
Åh....låter jätte mys.. Man ska göra det som känns bra för en själv, jag sa till N att jag gärna förlovar mig vid midnatt mellan den 15 och den 16. Kanske har en picknick hemma i vår nya lägenhet och bara myser...
Eller så kanske vi är utomlands och gör det där :D
lightfish - Ja, det är klart man ska göra det som känns bra för en själv... vansinnigt vore det väl annars! ;)
Hoppas bara på att det är lite svalare då, annars kommer väl svetten se till att ringen glider av hela tiden, haha. Har inte riiktigt råd att tappa bort den.
Midnattsförlovning lät mysigt! Nu fick jag upp en bild av en förlovning på en öde strand, mitt i natten med en brasa som brinner... usch vad sliskromantisk jag börjar bli! :D
Noomi
Vi (läs jag) funderar ju på midnatt i vår lägenhet och kanske en massa ljus i den öppna spisen :D Nåja, en solnedgång i Grekland eller Italien säger jag inte nej till.
Får man något diplom eller liknande om man läst igenom hela den här tråden, ska gifta sig sommaren 2007, och dessutom kommer att förlova sig på en strand i Grekland? :)
Duchess
Absolut... Har du läst HELA tråden förtjänar du definitivt diplom :D :D :D
Välkommen hit till oss och när ska bröllopet stånda? *s* ;)
Hej hej tjejer! Vad kul med några nya, välkomna alla!
Igår var jag o tittade på papper o stämplar med min kompis som ska hjälpa oss med trycksakerna. Det finns så mycket fint!! Svårt att välja ju!! :D :D Tur iaf att jag o m2b har bestämt färgtema, lite lättare att välja... Nu åker kompisen bort i en månda, men sen ska vi gå alla 3 o köpa lite provgrejer, olika papper o band o så, o så ska vi göra några testkort... Längtar!! :D :D
* hon är borta i en månad ska det vara... ;)