Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gabbies
jag pratade med prästen, inte bokningen. hmm ska prata med prästen igen nästa månad. får nog lov att försöka boka då. vore så snöpligt om vi inte fick vårt bröllop där o då. oh vad nervöst, men jag kan ju knappast ringa nu på en gång när prästen sagt att jag kan vänta. Hmmm, nervöst känns det.
Noomi
Mm...skönt att ha så mycket klart för sig redan nu ett år innan. Visst kan saker och ting förändras och man kan vilja ha något annat men då får man ju gå ner i pris och inte upp..
Gabbies
Verkligen, grattis! Jag är så förbaskat avis på alla som kan boka redan nu...
lightfish - Ja, det är jättekönt! Vi är säkra på att vi vet vad vi vill ha (designmänniskor som vi är så har vi ju våra fasta åsikter om hur saker o ting ska se ut) så det känns lugnt att köpa på sig saker redan nu.
Sen har vi ju båda förhoppningsvis jobb i höst, så då passade jag på att ta reda på mesta möjliga nu när jag pluggat och haft mycket ledig tid.
Afrodite_Aug-07
Men har dom ingen bokning du kan prata med då? dom vet ju inte att du nyss pratat med prästen..
Noomi och lightfish: tack så mkt! det känns riktigt bra faktist.. :)
tack för att ni tyckte stället såg fint ut:D:D:D:D:D
Gabbies
jo dom vet det.
jag ringde nämligen bokningen i ett annat ärende, har talat ganska mycket med dom, dom vet vem jag är, och bokningen kopplade därför in mig direkt till prästen. så känns lite pinigt o ringa nu. skall ju ändå prata med prästen nästa månad, så förhoppningsvis löser det sig då. men känns ju lite nervöst nu, jag som trodde vi var ute i extremt god tid och att ingen börjat boka än.
Noomi
Jag önskar att vi var lika på det klara vad vi vill ha ;) Men tja..det kommer väl :D
Jag tror N bara behöver få på sig ringen så kommer han få ändan ur vagnen och förstå att det är på riktigt...
lightfish - Ja, den där ringen kommer nog vara ganska välbehövlig för mig med... har nog inte riktigt fattat att jag faktiskt ska gifta mig.
Men men, bara en dryg vecka kvar och sen är jag fästmö (låter ju lastgammalt! :D )
Afrodite_Aug-07
Åh ok då förstår jag..
Noomi
Fästmö kallas jag redan av svärmor som tycker det är sött ;) Och jag har inget emot det. Dock kan jag känna att fru låter lastgammalt... :D