Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
ja dom ska vara näbbar, hittade underbara klänningar i La Redoute katalogen i somras men jag vågade inte köpa riktigt så tidigt :) hoppas att det kommer något liknande i vår...
i årets sommarkatalog såg jag den naturligtvis... :D
:D Kul, är det två flickor eller en av varje? Gulligt om två flickor ha likadana klänningar, men en liten kostymklädd kille är ju oxå såå sött!
Nä nu måste jag dra till stan, har lunchmöte med några kompisar... Vi ska käka sushi, mums!! Vi brukade äta det en gång i veckan i våras men nu är det flera veckor sen, har abstinens! :D
ja det är två flickor.
Ha det bra
Jo min mor tyckte först "Varför ska ni förlova er, du har ju redan vart förlovad en gång. Men hon har i alla fall ändrat inställning nu o det är bra.. svärföräldrarna vart överlyckliga o det var riktigt kul o mot min förväntan, trodde inte ens de gillade mig
det är ju skönt. Lägger dom sig i eller är dom avvaktande?
Ska något av era föräldrapar vara med och hjälpa till ekonomiskt?
Eftersom vi inte berättat än så vet vi ju inte om dom vill ställa upp med något bidrag å andra sidan behövs det inte heller - men det blir ju mer pengar till en bröllopsresa :)
Min mamma ska betala festen. Svärföräldrarna sa när vi berättade att vi skulle gifa oss att de gärna ville "shippa in". Har inte pratat om det mer med dem efter det, vill ju inte riktigt ringa o fråga. Antar att vi kan ta upp det i höst, är ju ingen brodska än. Vi klarar oss ju utan det.
fast det med bröllopsresa har jag räknat ut bra haha... min pappa fyller jämnt nästa höst så jag har varit på honom med att han ska bjuda oss utomlands, nu har jag tänkt om - vad perfekt det varit om dom tog hand om barnen medan vi fick en vecka för oss själva på en solig ö i medelhavet eller nåt och sedan kommer dom ner till oss med barnen för ytterligare en vecka. Sen kan ju dom stanna kvar en vecka efter om dom vill själva. Tycker jag låter jättebra. :D
Cinderella
Vilken kommentar av din mor!! Min m2b har oxå varit förlovad en gång tidigare, men de tänkte aldrig på att gifta sig. Kanske är därför hans föräldrar inte riktigt tar våra planer på allvar än...
Mina föräldrar vill vara med o betala festen, svärisarna har av naturliga skäl inte sagt nåt än... men vi tror att de kommer vara med oxå, kanske att alla 4 tillsammans betalar festen. Om vi inte får några bidrag klarar vi oss ändå, men som helmina säger, det blir ju ett bidrag till resan! :D
helmina
Bra plan ang resan! :D