Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Vi fick förra veckan reda på att en inte så nära men väldigt kär släkting förmodligen inte kan komma på vårt bröllop, känns så tråkigt...
Och "problemet" med att planera så långt fram är ju att man genast börjar fundera på att byta datum, det skulle ju gå rent praktiskt, men vi vill j uha det datumet! Och jag tror iofs att det är lite farligt oxå, byter man för en så är det alltid nån annan som inte kan, och man kan ju inte kolla med alla först innan man bestämmer datum, det kommer alltid vara någon som inte kan... Men det känns så trist att veta det över ett år i förväg, att han inte kan komma!!
japp sökandet efter kyrka återupptas på måndag..
stefans fästmö: tråkigt att din kära
släkting inte kan komma.. men som du säger det kommer alltid vara någon som inte kan..
Go kväll brudar!
Matchen mellan Sverige-Trinidad-Tobago var ju ingen upplevelse... :( Deppigt är det minsta man kan säga.
Hur som helst så går saker och ting långsamt framåt. Allt kring flytt till vår nya lägenhet är klart: 110 kvm fördelat på 3 rum och kök plus en jätte hall och öppen spis här i samma hus jag bor nu. Känns som om vi haft ofattbar tur!!!!
Med förlovningsringarna: tja...de kommer nog den 10 juli skulle jag tro så...vi får väl se.*stampar av otålighet*
Noomi
Jag försökte hitta en förlovningsklänning igår... Gick inte bra :( Jag vill ju ha en.. Hur är det i England då?
lightfish - England är svettigt! Har varit närmare 30 grader här idag så jag håller på att få krupp...är lite värmekänslig. :D
Nej, matchen var inget vidare... fasen vad surt det var! Vi var på puben och såg England - Paraguay men jag är glad att vi gick hem och såg Sverigematchen, hade nog blivit lite väl pikade annars.
Du kommer hitta klänning, finns ju en del att välja på. :) Har du kollat på Debenhams? Var där i veckan och hittade massa fint, tyvärr är det klänningsstop för mig nu.
och ja gifter mej på midsommardagen ute fast borgeligt.och de ska bli sååå skönt.väntar bara på intyget som ska in till kansliet.sen e allt färdigt
Noomi
Åh...du är här :D :D :D
Var varmt och svettigt här i Sthlm idag också ska du veta.. Känns skönt att sommaren äntligen är här! Egentligen skulle vi myst i skärgården i helgen men eftersom N skulle få hjälp med en rest. uppgift så stanna vi hemma. Jag passa på att jobba extra idag på en av mina lediga dagar: får nämligen 250% extra när jag för det :D
Matchen....deppigt värre... Kan inte släppa det än...
Åh.. Debenhams... Nej, där har jag inte varit på ett tag men tack för tipset! Jag minns att de hade en del när jag och min tärna var ute och kolla men sen föll det stället i glömska ;)
Jupp, jag är här... har inget liv! ;) :D
Låter ju inte helt fel med 250%, skulle t om jag kunna tänka mig att jobba för!
Debenhams är guld, en av mina favvoaffärer (jag har iof 714 favvoaffärer)! Nej usch, nu måste nog jag också dit och kolla igen... man kaan ju hitta nåt bättre!
Noomi
Nu vet ju jag att du har det ;) :D :D :D Men i alla fall, det är trevligt när vi lyckas vara här samtidigt.
Åh...hade varit skoj om du varit här så vi kunnat gå omkring och leta förlovningsklänningar tillsammans :D
Jag har märkt att jag verkligen har behov av att diskutera för att komma fram till saker gällande bröllopet. Så det är bra att ni finns här, eftersom mitt utbud av tjejkompisar irl som vill prata bröllop är begränsat till en ;)
Åh ja... det är skitbra att man kan snacka av sig lite här! Ingen av mina vänner vet ju något (förutom en här i England då som jag råkade avslöja det för) och det känna lite trist. Å andra sidan vill jag nog inte avslöja för mycket senare heller, då blir det ju inga överraskningar på bröllopet.
Nej, det hade _inte_ varit bra om vi hade gått och shoppat tillsammans... jag hade spenderat hela bröllopsbudgeten! ;) :D
isa_1
Dig har jag inte sett innan just här :) Välkommen hit :)