Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi
Jo tänkte beställa i början av september.
har minskat lite bilder nu.. men en klänning ser ju aldrig lika bra ut hängande som den gör på.. och så är den skrynklig också för den kom i et pyttepaket..
groups.msn.com/GabriellaoChristian/klder.msnw
Gabbies
Jo, hur små paketen kan vara blir man alltid förvånad över :)
Men den såg verkligen jättefin ut ;)
tack :)
Cinderella
Verkar som att våra mammor är rätt lika... (tänkte vi kunde fortsätta här för att inte kidnappa gnälltråden helt ;))
Min mamma har haft (negativa) synpunkter på:
val av kyrka - hon gillar en annan bättre val av festlokal - vem ska städa, undrar hon?
våra funderingar på att ha tapas som mat
att m2b ska ha ljusa kläder
att vi tänker pynta lokalen själva
att vi inte kan bjuda hela tjocka släkten utan bara vissa kusiner
att vi inte tänker bjuda mina föräldrars vänner (!)
Ja, det var väl allt hittills... Iofs, det är ju typ det enda vi har funderat på hittills så tids nog har hon säkert synpunkter på frisyr, blommor, bordsdekorationer, sånger, ja allt...
Stefans fästmö
Smart att inte sno tråden ;)
Jo jag bävar tills fler detaljer kommer till ytan. Tänker inte ge vika för henne, men trist när hon inte vill som vi vill.
Känner precis som du, så tråkigt! Ni har väl inte gett efter nåt hittills, förutom maten eller? Vi har inte heller gjort det, gästlistan är inte definitiv än, men vi är rätt mycket på det klara med hur vi vill göra... Hon har mumlat nåt om att betala lite extra för att vissa ska bli bjudna (de ska hjälpa till att betala festen) men egentligen är det ju inte där problemet ligger, utan mer att man måste sätta stopp någonstans! Som min m2b sa, vårt bröllop är inget aktiebolag där man kan köpa andelar... ;)
Stefans fästmö
Nej inget förutom maten.
Bra att ni står på er! Är du o din m2b överens om hur ni vill ha det?
Jag o min m2b är helt överens vilket är skönt, då gäller det bara att stå emot hennes "förslag"... Jag är så lättpåverkad, särskilt mamma har stort inflytande över mig, fortfarande, har jag insett... :(
Stefans fästmö
Jo vi är väl relativt lika tror jag, har inte stött på några problem än *fnissar*
Jo jag är själv väldigt mammig o tror väl ofta fortfarande att "mamma har rätt"... men jag tänker inte ge mig när det gäller mitt bröllop.. punkt!