• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Fru Cinderella

Gerda
    Ja visst är det härligt

Klart det finns bilder, det finns alltid bilder *skrattar*

kika in på mjellerumsgarden.se

Vad tycks, mysigt eller hur?

• Fru Cinderella

(Klicka på bildrunddtur nere till vänster så finns det massor mysiga bilder)

• Gabbies

det såg verkligen jättemysigt ut! jag tänkte ringa till det stället vi tänkte oss imorgon, hoppas att det fortfarande är ledigt..

• Gabbies

nej tyvärr finns det inga bilder.. dom har ingen hemsida.. o jag har googlat efter bilder men det finns verkligen inte.. men om jag har tur så kan jag åka dit på tisdag o knäppa lite egna kort.. det är finska föreningens lokal i västerås.. den ligger jättefint vid vattnet..

• Fru Cinderella

Med utsikt också?
    *avundsjuk*

Hade velat ha något vid vattnet. Men det här ligger så perfekt centralt, men ändå i ett fritidsområde med skog precis bredvid. Hur mysigt som helst. Med kullestensgator runt om och gamla hus från 16-1800-talet.

• Gabbies

det låter underbart!

Ja, det är utsikt över mälaren.. och precis brevid ligger det hotell och vandrarhem så att gästerna kan bo kvar..

• Fru Cinderella

oo myspys.. vi har också ett vandrarhem precis bredvid o vi kommer bo i en kolonistuga precis bredvid som tillhör min mor.

• Gabbies

ok, vi åker in till centrum för att bo på stadshotellet.. :)

• Fru Cinderella

Vi försöker spara pengar.. o tyckte det var ett bra förslag med kolonistugan, plus att vi ska ha presentöppning där dagen efter. Så då slipper vi ta oss någon stans.

Svar på tråden Sommar 2007 #2