Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gerda
Ja visst är det härligt
Klart det finns bilder, det finns alltid bilder *skrattar*
kika in på mjellerumsgarden.se
Vad tycks, mysigt eller hur?
(Klicka på bildrunddtur nere till vänster så finns det massor mysiga bilder)
det såg verkligen jättemysigt ut! jag tänkte ringa till det stället vi tänkte oss imorgon, hoppas att det fortfarande är ledigt..
Har du bilder?
nej tyvärr finns det inga bilder.. dom har ingen hemsida.. o jag har googlat efter bilder men det finns verkligen inte.. men om jag har tur så kan jag åka dit på tisdag o knäppa lite egna kort.. det är finska föreningens lokal i västerås.. den ligger jättefint vid vattnet..
Med utsikt också?
*avundsjuk*
Hade velat ha något vid vattnet. Men det här ligger så perfekt centralt, men ändå i ett fritidsområde med skog precis bredvid. Hur mysigt som helst. Med kullestensgator runt om och gamla hus från 16-1800-talet.
det låter underbart!
Ja, det är utsikt över mälaren.. och precis brevid ligger det hotell och vandrarhem så att gästerna kan bo kvar..
oo myspys.. vi har också ett vandrarhem precis bredvid o vi kommer bo i en kolonistuga precis bredvid som tillhör min mor.
ok, vi åker in till centrum för att bo på stadshotellet.. :)
Vi försöker spara pengar.. o tyckte det var ett bra förslag med kolonistugan, plus att vi ska ha presentöppning där dagen efter. Så då slipper vi ta oss någon stans.