• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • blivande fru Baloo

Jag fullkommligt älskar liljor men inte vita, det är begravningsblommor för mig, men det finns ju andra färger..

Får man fråga hur gammla alla är??

Känner mig lite till åren då jag precis fyllt 31... Nu är man närmare 40 än 20...

Och en fråga till.. Finns det någon annan här som är längre än sin blivande man?

• Clobberella

Jag är 25 (min blivande 26) och ca 25 cm kortare än honom...

• Fru Cinderella

Jag är 22 o också kortare än min sambo.

• Gabbies

jag är 23 och är några cm längre än min M2b

• Gerda

Hej blivande fru Baloo :) Välkommen o stort bravur att du orkade läsa igenom allt babbel ;)

Nupp, här är jag 157 och sambon 184...

• Stefans fästmö

Blivande fru Baloo

Det är nog ingen panik om du inte har börjat än, vi i den här tråden är ju ute i väääldigt god tid... :D :D Och jag/vi har egentligen inte bokat nåt mer än kyrka o lokal, sen har vi tänkt en del på mat, kläder, ringar, gästlista, inbjudningskort... Men inget är bestämt.

Jag är 26, min m2b 31. Jag är precis som Gerda o Clobberella rejält kortade än min blivande, jag är 158 o han 185... Jag är inte alls van vid höga klackar men ska försöka vänja mig till bröllopet... ;) :D

• Stefans fästmö

Gerda

Kul att du hittade mycket fint (o dyrt ;)) på shoppingturen... :D

• Stefans fästmö

Clobberella

Åh, trollhassel är så fint!! Har du nån bild av nåt som liknar din bukett? Jag funderar på att ha trollhassel på borden. Hur har du tänkt dig buketten?

• Fru Cinderella

Är så lycklig, bokde lokal i går, känns som att man äntligen kommer någonstans
    En underbar mysig 1700-tals gård *drömmer mig bort*

• Gerda

Stefans fästmö

Ja, det blev mycket fint... och dyrt ;) Men jag försöker lura mig själv genom att tänka: Det hade blivit betydligt dyrare i Norge ;)

Det är så sällan att jag kan göra en ritkig shoppingspree - så det känns bra :)

Cinderella

Så härligt att ni har bokat nu! Finns det bilder vi an se på gården?

Svar på tråden Sommar 2007 #2