Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
MSMS
Vi ska köpa en ring i platina till mig med 15 kanalinfattade briljanter som är smått svår att hitta i Sverige och till det priset. Jag betalar ca 6800 kr för en platina ring med 15 briljanter i inte allt för dålig kvalité :D Sen beställer vi hans ring för ca 4600 kr i platina som är 5 mm bred.
TheBride
Riktigt kul datum ;) Av olika anledningar som jag inte kan gå in på så blir det iställer 070714 för vår del men det är nästan lika bra :D 7+7=14 :D :D :D
hohoho tjejer!
Hur är det med er?! Sista dagen på det här jobbet... så no internet på läne kanske ;)
Funderar på att åka till Örebro och shoppa lite... locka väldigt mycket... :D
lightfish
Så farligt är det väl inte? Den här tråden lever ju i högsta grad, det händer bra mycket mer här än på tex augusti-tråden...
Gerda
Kom till Göteborg istället, här finns massa bra shopping!! :D Men det finns kanske annat som lockar i Örebro... ;)
Ska du va ledig nu då, eller sommarjobba?
Stefans fästmø
Måste jobba! Så att jag får ihop FP i norge! Får ett nytt uppdrag i nästa vecka :)
Shoppa i GBG skulle jag gärna vilja :) Men vill också träffa gudsonen och tjejkompisarna. :D
Vad bra med nytt uppdrag! Man behöver ju pengarna oxå... Tyvärr!
Jo, tänkte nog att det inte baaara var shopping du ville åt... ;)
Snart är det skatteåterbäring! Älskar att man får pengarna före midsommar nu för tiden... Får ju inget studiestöd i juni o första lönen blir först i juli, så det hade blvit magert annars... Gröt i en månad o inga inbjudningskort... vad är värst tro?!? ;)
Ja, skatteåterbäringen är toppen :) Hoppas kunna låta bli dem pengarna till barnvagn :D
Aha, ja det är ju rätt dyrt tydligen! Iaf om man köper sån där ny trendig trehjuling, men det behöver man ju iofs inte... Men de är snygga! :D Mina skattepengar lär gå rakt ner i det svarta hål som är vår ekonomi för tillfället... Hoppas de kommer i tid så vi slipper nalla mer från mitt sparkonto, som bla ska användas som bröllopspengar...