Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi
Ja det får du göra... Tjärnemo kanske? låter fint... :)
Annelie
Hur går det för dig? Länge sen man såg dig här, har ni legat lågt eller?
lightfish
Tack :) Jag hoppas hoppas jag med. Men blir det før många "andra hands alternativ" så väntar jag hellre till nästa år. Vill ändå inte kompromissa om før mkt med tanke på att budgeten är densamma som den før nästa års brøllop. Då ska det inte vara en massa "det får duga" "bara før att".
Gerda
Det låter klokt att inte kompromissa för mycket, ni ska ju inte stressa fram det! Men om allt funkar förstår jag att det vore skönt att "ha det gjort" ;) i år, o kunna ägna sig heeelt åt bebben nästa år... :D
Stefans fästmö
Precis så tänker vi! :) Så att nästa år enbart blir babygull och brøllopsresa ;)
Hur går det før er? Tar ni det lungt fortfarande?
Gerda
Ja, iom att jag inte är klar med uppsatsen än så ligger vi lite lågt med planerna... Vi pratar lite om det då o då, vi kollade ju på kort o stämplar för nån vecka sen, men nu har vi inga pengar för att köpa o göra testkort heller... Men det ska vi göra rätt snart har vi sagt! Och så ska jag ta tag i maten när jag är klar med uppsatsen, skulle kännas skönt att ha det bestämt. Tänkte kolla blommor i augusti oxå, när man ser vad som finns i affärerna då.
Sen känner jag att jag vill komma nån vart med klänningen... Vet inte alls vad jag vill ha, om jag ska låta sy om mammas, köpa ny, eller kanske köpa nåt jag kan använda igen... velar...
Känner väl egentligen att jag har börjat tänka på nästan allt, men inget är bestämt... Vore skönt att kunna bocka av nåt helt!! Blir nog maten först, sen kanske jag bestämmer frisör o börjar kolla mer på klänning. Och så korten då... ;)
:) :) :)
Men tankarna snurrar och är igång iaf! Det underlättar mycket när punkterna ska bockas av - nånstans "långt bak" finns uppfattningen om vad man vill ha osv!
Ja, hoppas det blir så! Känns som att det är mycket som kommer kunna bockas av när vi väl börjar "på riktigt"! :)
Jag måste ju gå lugnt fram med Stefan oxå, en sak i taget... Annars blir det för mycket för det lilla livet... ;)
:D :D :D
Berätta om A och Gerda då och vår kaotiska tillvaro ;)
Hej brudar, nu har jag vaknat till liv efter inlämningspartajande igår.
I fyllan och villan råkade jag avslöja våra planer för ett par kompisar. De sa att jag och O var välkomna till deras bröllop i Finland nästa juli, så då bjöd jag liksom in dom till vårat en månad senare, fan! Hade inte tänkt bjuda några härifrån för att det blir en sån ....ketchupeffekt typ. Så nu kommer vi ha finnar, norrmän, fransmän och gud vet vad på vårat bröllop. Garrghh! Jättekul såklart, men det känns som det kommer bli så mycket jobb med översättningar, bordsplaceringar osv.
Fan ta alkohol! :D