• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Sanasol

kan maila ifall du vill? fattningen ser skitful ut, men den är ju inte klar... diamanten däremot... ojojoj!! ;) Slänger iväg bilden till dig nu Gerda!! :)

• Stefans fästmö

sahlena

mums! låter jättegott! vi har inte bestämt mat än, jag ska ta tag i det o börja ringa runt i sommar, när uppsatsen är inne. vågar inte börja nu, måste bli klar med uppsatsen... ;)

• Gerda

Sanasol!

kommer säkert att bli jätte fint! Kul att han skickar bild på work in progress! Diamanter är jätte fin, spännande att se helheten!

• Sanasol

Ja, jag är helspänd... har inte sett någon sten som varit river (D) förut... så jag är på helspänn... men den kan inte annat än att vara gudomlig!! :D

• Noomi

Sanasol - Jag tittar gärna också på bilden! :)

Gerda - Vad bra att den lät ok då.. haha! Tror det blir bättre än vad det låter dock, synd bara att man inte är där och får se minerna!
    Nej, vi kommer nog antagligen ta ett nytt namn. Jag har inget behov av att behålla mitt, men vill inte heller byta till O's son-namn, så då får det bli ett nytt... ska bara komma på det också.

• Noomi

Sanasol - Jag lovar, D-stenar ser helt underbara ut!! :D

• Gerda

Noomi

Ja, -son namn är väl inte så populära just nu... när de børjar dø ut så... :D

Kul att ni ska komma på ett nytt efternman också - verkar inte vara det enklaste att komma på och få godkänt!

Sanasol

Jag tror att du kommer att bli jätte nøjd!

Svar på tråden Sommar 2007 #2