Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi
Ja, tycker svarta diamnter känns lite "manligt"... Och snyggt! :D Ska din m2b ha en ring till?
Har oxå funderat på att ha bara vita diamanter i vigselringen o önska mig en ring med färgad/e sten/ar senare... Men vigselringen är ju nästan enda ringen där man kan bestämma helt själv, o dessutom unnar sig det... Hmm, får fundera lite mer på den biten... :D
Hej!
Vi ska gifta oss den 18:e augusti. Uppe i nord uppland. Ska ta och börja kolla runt på klänningar nu i aug hade jag tänkt.Annars har vi kommit ganska långt.
Kyrka är för bokad ska åter komma i jan.
Fest lokal är bokad.
Övernattningsmöjligheter för gästerna är klart.
Inbjudningskorten är beställda bara fin liret och pysslandet kvar där.
Har oxå provätit maten.
Brud år 2007
Vad spännande att prata bröllop med alla fyra föräldrarna! Mina föräldrar är ganska engagerade redan, men m2b's föräldar tycker det är alldeles för tidigt att planera än... Lite tråkigt. Hoppas de blir mer engagerade snart! Annars är risken att jag o mamma redan bestämt allt när de "vaknar"... ;)
sahlena
Du verkar ha mycket klart! Vad skönt! Vad ska ni ha för mat?
Stefans fästmö - Jag var själv lite inne på svarta diamanter, men nu blev det en vanlig istället. :)
Nej, min blivande ska bara ha en ring. Han ville det pga av att han tyckte det var snyggare och mer praktiskt... och jag håller nog med.
Noomi
Ok, du får ta det en annan gång då! Min m2b vill absolut ha en ring till, o jag tycker det är kul att han oxå ska "visa att han är gift" lite extra... Tur att alla tycker olika! :)
Noomi
Hej tjejen! Skulle velat skriva ett långt mejl som svar på ditt men fick veta att jag börjar jobba kl 4:47 imorgon bitti så det är dax att sussa nu :(
N har kanske ändrat sig eftersom de hade en riktigt fin platinaring för överkomliga 625 dollar på bluenile :D Den ser exakt likadan ut som den bilden jag skickade dig fast i platina då ;)
Jag väntar med spänning på hur det blir :D
Halloj lightfish! Det var ju okristligt tidigt du började jobba, fy tusan! Här är det helgdag imorgon, muhaha! (förlåt! ;) )
Var det N's ring som skulle vara i platina nu? Det var ju hursom helst bra pris! Inte klokt vad man kan längta efter lite metall va? ;) :D
Vilken fart på er! :D
Jag som verkar bli først ut har ju minst bokningar o planeringar! Gahh
:D Det ordnar sig!
Klart det ordnar sig Gerda!! :)
Har ni funderat något på vigsellöften och sånt, ska ni försöka dra ut på den annars något.... korta vigseln?