• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Gerda

Självklart!

Tror jag tänker før mycket "det ordnar sig" just nu ;). Men det gør ju det førr eller senare... ska bara bli intressant att se hur och var det blir :D

• Sanasol

Gift blir man iaf, och det är nästan huvudsaken!

• lightfish

Noomi

Ja, det är N som vill ha platina nu. Min f-ring ska ju redan vara i platina men nu får vi se om det blir titan i vigselringen eller om vi ska beställa en i platina med en blå diamant istället, mycket att fundera på. Men vi båda gillar att jag ska ha nåt blått i ringen, det är "min" färg.

Gerda
    Så det blir bröllop snart? Oh...mycket att stå i :D Men det fixar du som är så organiserad och era föräldrar verkar ju vara med på de ändrade planerna :) Jag vill gifta mig nu, men jag vill så gärna ha det på sommaren och i sommar känner jag blir för tajt...

Sanasol
    Vad kul att ringarna snart kommer :) Så glad för din skull! Själv måste jag vänta ett par veckor till innan jag får min :D Men det blir min "drömring" ;) Och skoj att du bokat om allt och att det fungerat bra :) Så då blir du fru den 10/2-07 istället? :)

• Sanasol

Noomi

Jajjemän! :) Det är inte alls överdrivet länge kvar, vad tusan ska man ta itu med här näst???

• Noomi

Sanasol - Va? Vad har jag sagt nu? :D

lightfish - Spännande, bästa vore ju om du kunde jämföra platina och titan "live", eller har du redan gjort det? Jag tycker det låter fint med olika nyanser på ringarna, men det är ju svårt att säga när man bara sett det på en dataskärm.

• lightfish

Noomi

Jag tror hon trodde det jag skrev var från dig eftersom ditt nick står först :D
    (alltså efter mitt)

Nej, har inte haft möjligheten att jämföra platina och titan men ska försöka göra det så fort jag och N fått våra förlovningsringar. Känns som om man har bättre koll då. De har en färg jämförelse på titanringars hemsida, tycker det skiljer lagom mycket :)

• Sanasol

:) Tror de flesta i denna tråden får riktiga drömringar!! :D:D:D:D

• Noomi

lightfish - Kollade och det ser ju riktigt bra ut. Tyckte titan och platina såg mycket bättre ut än titan och vitguld t ex.
    Det blir ju såklart kanon oavsett vad ni väljer för material i vigselringen! ;)

• sahlena

stefans fästmö

Vi bestämde oss för laxtoast till förrätt.
    oxfilé med avocado kräm och "scharonne" sås ( vet inte hur det stavas riktigt)
    och sen tårta sist. Eventuellt korv och bröd som vickning

Svar på tråden Sommar 2007 #2