• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Sanasol

Herregud vad ni ordnar med allt tjejjer! Jag tar det bara lugnt jag... haha

• Gabbies

haha jag tar det också bara lugnt..

• Sanasol

Det är ju sköööönt! Huvudsaken att vi blir gifta liksom... ;)

• Gabbies

men jag har ju över ett år kvar.. känns som att jag har tiden på min sida.. :)

• Sanasol

Hihi, jaa! Jag har ju "bara" ca 9 månader, så jag måste nog ta tag i det snart... mannen har varit på mig lite, men jag säger bara att allt ordnar sig... haha

• Stefans fästmö

tihi, lätt för dig Sanasol att säga att du tar det lugnt, du har väl allt planerat redan... ringarna är ju tom beställda...! :D :D

• Sanasol

Japp! De kommer på torsdag, känns dumt att gå miste om det priset... platina priset stiger ju bara, likaså på guld. :) Har besätllt gravyren idag, så nu är det ingen återvändo, nu står det 10/2 2007 i dem ;)

Haha, vi har det mesta klart för oss, men ingenting är ombokat ännu!

• Noomi

stefans fästmö - snyggt med svarta diamanter! Ja, lightfish ska ha en blå diamant, också kanonfint! Funderar på om jag inte själv ska ha en färgglad ring, men det får bli vid senare tillfälle. Typ när vi återhämtat oss efter att alla bröllops- och bröllopsresautgifter. :D

• Stefans fästmö

oj då, men om gravyren när klar måste det ju bli så! bara att börja omboka... :D

• Sanasol

Ska ringa på måndag, faktiskt! ;) Eller mannen, det är han som är hemma!! :)

Svar på tråden Sommar 2007 #2