Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Honungsbubblan
Jag sover heller inte jätte länge, oftast uppe vid 8:30 jag med... Nu med bebbe i magen så kan jag vara uppe føre 7 också bara før att äta ;) Men helst vill jag luigga o läsa till "riktiga" frukosten... inte ut i regnet o åka tunnelbana till jobbet 06:30... :(
Själva hade vi tänkt gifta oss 070707, men ska se om vi får det att klaffa 2/9-06 istället. :D
hihi.
nej helst ligger man kvar i sängen tills man blir för hungrig eller vovven vill ut :D ligger där nu med datorn i knät.
ojoj. mycket att hinna klart! känns det spännande?
vi har inte bestämt datum ännu. får se om vi tar ett vinterbröllop istället. men mest troligt juni. det tråkiga är då dock att min syster även funderar på bröllop nästa år. men på hösten så det kan funka.
Ja... det känns lite stressigt nu, eftersom vi redan var klara med det mesta till nästa år - bokningar, budget o gästlista... Nu gør vi om allt - fast det blir i mindre skala... men budgeten vill liksom inte bli mindre før det !
Vi får se hur det løser sig kommande vecka - om vi får den lokal framførallt och den vigselførrättare vi helst vill ha.
Kul med 2 brøllop inom familjen nästa år! Har ni pratat ihop nånting om att hålla dem isär lite mer, eller det spelar kanske ingen roll?
jo budgeten är verkligen det svåraste med ett bröllop. vårt största problem iaf.
eftersom jag pluggar klart nästa år och han är för tillfället typ spring vikare.
det är inget säkert ännu. dom är inte förlovade men hade funderingar på det.
och jo vi vill hålla isär det. vi är sååå olika så bröllopen kommer inte va så lika över huvudtaget :D inget dubbelbröllop här inte. helst två olika år men vad gör man :D
Ni får satsa på dubbelglädje 2007! :D
Ja... budget schmudget ;) trøtt på den delen nu fast den är viktigast att hålla koll på!
håller med på båda punkterna ! :)
Gerda
Åh vad roligt, hoppas det blir ett undantag då ;)
vår första va och är ett härligt sådant undantag. första natten hem från bb så somnade hon kl 20 och vaknade sen föst kl 08, och det har hon fortsatt med sen dess. Sen fick vi en son för 7 månader sen... och nu vet man att man lever så att säga :D
Gerda
förstår vad du menar med den stressen. Visserligen har vi nu ett litet bröllop att planera för, men vi har också gjort en 180 nu i veckan. Vi hade bestämt gästlista, kollat lokal, kläder, ringar, vigselplatts och datum (080808) men så nu under veckan har allt ändrats. dubbelt så många gäster och mer därtill till först mottagning på en annan vigselplats. andra kläder, ringar och tema och färger. sen en middag med ursprungliga gästlistan. och framför allt, ett helt annat datum, ett år mindre att planera allt på eftersom det blir 070801
afrodite: lyxigt med barn som sover så mycket!! hoppas min gör detsamma nån gång i framtiden
Honungsbubblan
Ja budgeten är inte alltid så lätt.
Är också normalt student. Just nu på studieuppehåll och mammaledighet, men återgår till studierna i augusti.
har 2 år kvar. så att spara till bröllop är ju inte alltid det lättaste, men försöker så gott det går att lägga undan lite då och då. och sen skall vi försöka hålla ett hyffsat litet bröllop. MOttagningen blir dock stor, med skumpa och bröllopstårta, men sen tar vi middagen med bara föräldrar och syskon, vilket i sig bara det är över 20 pers.