• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Noomi

lightfish - Det var verkligen ett bra pris för din ring, skönt att det löste sig med frakt och sånt också!
    Har fortfarande inte stängt ner fönstren med dina ringar, så jag kollar in dom lite då och då. :)
    Är väldigt förtjust i f-ringen, jättesnyggt när stenarna är lite nedsänkta och sen plan yta på sidorna, I like!

• lightfish

Noomi

Jag vet, ibland ska man bara ha tur. Jag kände bara att jag inte orkar lägga ner pengarna och tiden på en special special ring :) så det här är ett jätte bra alternativ samt ett trevligt ekonomiskt :D

• Noomi

Bra med prisvärda saker! Har lyckats när det gäller ringarna, får se hur det går med klänning sen! :D

• lightfish

Noomi

Kommer ju shoppa en hel del i USA just av den anledningen: billigare :)Sen har jag stora fossingar för att vara tjej i Sverige så USA passar bra av den anledningen med :D

• Sanasol

Hihi, jag hoppas jag lyckas hitta klänningen billigare än jag hade räknat med från början... kan bli tungt annars med tanke på ringarnas kostnad och att jag ska ha en vinterkappa också! ;)

• Clobberella

Sanasol: kappa kanske går att hyra? Vissa butiker har snygga vinterkappor för uthyrning! Kan vara värt att kolla!

• Sanasol

Jo, ska kolla upp det! Den jag vill ha verkar tyvärr ingå i ett set med klänning och kappa... vill ju bara ha kappan!!! Men, vi får som sagt se vad som dyker upp. Eventuellt kanske man hittar något bra begagnat :)

• Noomi

lightfish - Har amerikanskor större fötter? Eller bara större utbud kanske...
    Här i England är det vanligare med stora näsor tycker jag, men det brukar ju inte hindra några klädinköp. :)

• lightfish

Noomi

Jag har ingen aning om amerikanskor har större fötter men i.o.m att de är 50 miljoner eller nåt så finns det fler som har stora fötter vilket gör att det finns större utbud :D :D :D Efterfrågan och tillgång ;) Men jag har skit lätt att hitta skor i alla fall i USA :)

• Noomi

Eh, och jag som hade en rolig syn om abnorma fötter på alla amerikanskor.. men med den folkmängden vore det väl lustigt om alla var 38:or. :D

Är så sugen på att köpa bröllopsskor, men inser att det är ganska osmart innan jag vet vad jag ska ha för klänning.. nå väl.

Svar på tråden Sommar 2007 #2