• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Sanasol

brud år 2007

JAJJEMÄN! Men går nog rätt fort så beställer du din med... på riktigt!! ;) Spännande ska det bli!

Känns skönt för vår del att ha den utgiften färdig nu när bröllopet blir i februari!

Tror det blir skitsnyggt med rött guld på den släta delen, och sedan din rödgulds förlovningsring på andra sidan om vitguldsringen???

• lightfish

Sanasol

Ingen aning :D eftersom den levereras gratis inom USA och jag ska sen få den skickad eller lämnad av N: s kusin :) Själva ringen kostar ca 7000 kr just nu enligt nuvarande växlingskurs :) Så 15 fina stenar i kanalinfattning i platina kommer snart vara min :) :) :)

• Sanasol

lightfish

Så underbart!!! Vi får verkligen våra drömringar allihopa i denna tråden! Sen blå diamant i vigselringen??? *vackert* :):):)

• 26maj2007

vi har pratat mycket fram och tillbaka hur vi ska göra med förlovningsringarna.

men då min ring blir 8 bred så blir det nog att ha vi kommer förlvningsringarna i halsband.

• Sanasol

brud år 2007

Ja, så kan man ju göra. Mina ringar blir totalt 7,5mm, den smala 2,5, ville ha den så tunn som möjligt då jag bara vill att stenarna ska synas, i princip!

Vi kommer inte ha våra förlovningsringar alls, inte mannen heller... att inte jag ska är ju förståeligt, har ju inte ens det nu! :( Vi beställer en 8mm platinaring i höst till honom!!!

• 26maj2007

våra förlovningsringar är 5 mm breda. så det blir förycket att ha på fingret.

• Sanasol

Ah, jag trodde ni skulle göra om dem så att det blev totalt 10mm? eller har jag fattat fel?

Kanske känns fel att göra om dem också, ni kan inte slå ut dem och bära på andra handen kanske?

• lightfish

Sanasol

Japp, känns bra just nu att ha äntligen fått "mina" ringar eftersom jag kollat på just den modellen så länge och att den är supersvår att få tag i Sverige kunde jag inte tro... :( Hur som helst så känns det skönt att jag även vet vad jag ska ha för vigselring så jag kan kolla om de båda är bra tillsammans, annars får jag specialbeställa en vigselring efter förlovningsringen :D

• Sanasol

lightfish

Är säker på att titanringar kan designa om ringen så att den med blå sten passar din förlovningsring perfekt!!!

• lightfish

Sanasol

Japp, tror jag med :D :D :D
    Nu ska jag sova, ska jobba imorgon bitti.

Sussa gott tjejer!

Svar på tråden Sommar 2007 #2