Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Nu tror jag att jag har bestämt mig ang ringen. var inne på guldvarufabriken igår och prova lite.
den breda ringen kommer att bli i röttguld och den smala i vitt guld.
sen blir den stora senten på 0,43 och 8x0,02. kommer att bli lagom med 8 små stenar då jag prova en ring med 10x0,01 och mitt stenen var mycket mindre. Finns ju ingen anledning att ha fler då de inte kommer att synas.
Brud år 2007
Hej på dej! :D
Kompisen är också gravid :D så deras brøllopsplaner ligger mer på is. Hon har sett rätt många varianter av den ringen på sista tiden - så de vill ha nåt mer "eget" sa hon sist vi snackades.
Jag tror att din ring med 8st mindre stenar kommer att bli bra! Om stenarna ändå inte syns så är det onødigt att skaffa fler. Du skapar ændå en illusion av en hel allians. :D
När gør ni beställningen? Ska bli spännande att se ringen när den är klar!
Vad lungt det är här tjejer! ;)
Själv räknar jag minuterna till jag slutar før dagen før jag ska på massagebehandling! Frivillig tortyr timme :D... Jag hoppas bara att massøren är hälften så bra som "min gamla"... 600kr/h är mkt att betala før om min värk inte minskas!
Äntligen ledig!!!:)
Så var sista dan i skolan i dag, gutt! Ledig i hela 4 veckor innan jag börjar jobba.
jag har fått lite noja vad det gäller vårat bröllop, vet inte om jag vill ha aprikost längre som färgtema. har bara sett blommaor som blir för oranga och det vill jag ju inte.
Min ring kommer ha 14 st 0.02, men de sitter mkt tätare än på brud år 2007s ring... blir lite annars då! ;) Den kommer om en vecka idag!!
Ja här är det verkligen lugnt! :)
Är gräsligt trött på vädret nu, idag har man kunnat låtsas att man är i Thailand. Omväxlande regn, sol, regn, sol, regn, sol. Tyvärr har den tropiska värmen lyst med extrem frånvaro.
Nu har det dock stabiliserats lite, så nu är det ihållande ösregn...jippie!
Börjar bli lite nojig över mina ringar. Skulle inte förvåna mig om jag måste skiljas från dom i juli och bara får kolla på dom genom en glasmonter på den där jädra utställningen! Suck!
Noomi
Nä, usch det vore ju skittrist att måsta lämna ifrån sig dem!
Klarade min muntliga tenta idag tjejer!! Jippiiii!!!! :)
Sanasol - Grattis! Själv har jag 6 dagar kvar som studerande, usch o fy vad skrämmande! Måste nog hitta ett magisterprogram jag kan hoppa på! :D
Ja, det skulle ju inte vara kul att lämna ifrån sig ringarna direkt, även om det bara handlar om en dryg vecka.
Får väl i så fall se det som så att O:s lärare tyckte den var alldeles för vacker för att inte ställas ut... och det är ju inte fy skam.
Noomi
Men det är ju lite kul oxå att de ska ställas ut, att de är så vackra! Och tänkt alla som kommer se o beundra dem!! :D
Stefans fästmö - Ja, fast vi vet ju inte om de ska ställas ut ännu. Läraren har inte sett den ännu eftersom det är ett sidoprojekt.
Men ja, det är klart att det är smickrande om de vill att den ska ställas ut, även om det innebär att de kommer få torka feta näsavtryck från montern hela dagarna... kan ju inte låta den ligga obevakad! :D