Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gerda
Det förstår jag!! Man är ju van vid det numera...
Hej hallå!
Sitter i skolan och gäspar. Inte många här i dag(näst sista dan innan avslutningen)så man kanske kan få gå hem tidigare. :)
Vi har inte bokat hembyggdsgården än, borde vi det? Har ringt till en resturang och väntar på att de ska höra av sig tillbaka om priser m.m. Ska nog ringa en annan resturang oxå. I september ska vi åka till Ullared för att handla sånt som kan behövas??
Jag tror på ett ungefär hur dan klänning jag vill ha, hinner ju ändra sig massor.
Hur långt har folk som skall gifta sig sommaren 2007 kommit i sina planeringar?
Vi har inte alls börjat planera ännu i och med att vi har bott på olika orter hittills. Om 1 vecka flyttar vi ihop så efter det kanske vi hinner planera lite mera... Borde vi ha panik?
Trollungen - Är ni tveksamma om vart ni vill va kanske ni kan preliminärboka hembygdsgården iaf, inte kul om den är borta helt plötsligt.
Så du slutar också skolan snart. Själv sitter jag och försöker få ihop det sista med mitt examensprojekt, inlämning nästa tisdag.
Sen är det slöa, examen och utställning innan vi far hem till Sverige igen i slutet på juli. Herregud vad tre år gick fort! :o
tindra star
Vi hade det viktigaste bokat - festarrangören, och det mesta "att göra" bestämt så som trycksaker, dekor, kläder.
Men själva inkøp och tillverkning skulle vi tagit till høsten. Nu kanske det blir brøllop till høsten istællet, men till næsta sommar var det rætt mkt færdig planerat før vår del.
tindra star
Vi har inte kommit så långt heller, har bara lokal preliminärbokad. Men enligt planen så ska vi efter sommaren ha lokal/frisör/fotograf och vigselplats bokad.
tindra star - Vi har också bokat lokal (som nog är det man bör boka först) samt fotograf och band.
Sen har vi det mesta klart i huvudet när det gäller kläder, utsmyckning, trycksaker, vilken frisör osv.
Köper på mig sådant jag fastnar för redan nu, för att sprida ut kostnaderna. Har t ex redan införskaffat örhängen och brudväska.
Okej, låter ju lite lugnande i varje fall. Vi kommer att gifta oss på en ganska liten ort så jag tror att om vi bokar under hösten borde det inte vara problem.
Dessutom så har jag nog börjat skriva upp saker som man kommer på efterhand. Och så finns många planer i mitt huvud, bara att skrida till verket och genomföra dem sedan...
hoppsan här har det varit lugnt. Trodde jag skulle ha massor att läsa ikapp.
Idag har jag äntligen fixat klart allt inför bröllopet - ja det jag ska gå på nästa helg alltså... :)
En släkting gifter sig i frankfurt så jag ska åka ner tillsammans med min bror + mor o far. Min m2b och våra barn får stanna hemma, så det blir lite semester samtidigt :)
Det är iaf skönt att ha allt under kontroll. Bara att packa väskan nästa vecka.
Gerda
hoppas det är bra med dig!
undrar var det din kompis som skulle ha liknande ring som sanasol och mig?
Blir det den ringen?