Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gerda - Haha, det later ju bra iaf. :)
Trollungen, det later som en bra plan att bara mysa och ta det lugnt!
Skulle kunna saga att vi ocksa har planerat att gora det, men vi tar det alltid lugnt och myser har borta, haha. Party people, vart da nanstans? :D
Fast imorgon blir iof huset invaderat av tavlingslystna skandinaver for lite ESC-fight!
Har just spenderat 70 pund pa utskrifter, buhu! Tank vad snygga skor jag hade fatt for det pengarna!!
Oj vad ni skriver... :)
Trollungen
Tråkigt med din sambo, men stort grattis till jobbet.
Gerda
När är det du är beräknad?? Dum fråga kanske men jag har nog missat det:)
Själv har jag två döttrar. Treåringen går 15 timmar på dagis och (snart) ettåringen ska antagligen börja hos dagmamma i höst eftersom jag ska börja plugga... får antagningsbeskedet v25 förhoppningsvis
Tjejer!
Ha en superbra helg, nu drar jag ut i skärgården till landet! Mys framför öppna spisen ;)
Kram till er!!!
lightfish - Men vad 17, har du en skargardsstuga nu ocksa? :D
Ha det underbart, sjalv ser jag fram mot 19-tiden nar min blivande kommer och det ar dags for lite serious fredagsgoss!
Hej flickor!
Tror jag ska lägga ner bröllopsplanerna för ett tag nu, har blivit en hel del andra saker att tänka på! Gifta blir vi, men vi ska avvakta och se hur vi vill göra. Som det ser ut just nu så kommer vi inte hinna spara så mkt vi hade velat till vinterbröllopet (som vi egentligen vill ha!)
Usch, känner mig rätt ledsen just nu faktiskt! :(
Kommer tillbaka hit när jag känner att det känns roligt igen, nu ska jag bara fokusera på skolan och allt annat som ska ordnas! :)
Ha det gott!
Men Sanasol, vad tråkigt! Det är nog bra att ta en paus och känna efter om ni vill ta det billigare i vinter eller vänta så ni hinner spara ihop.. för jag antar att det är det det handlar om (?).
Det ordnar sig alltid du vet. Kramar!
:D Tack Noomi. Ja, allt ordnar sig, på ett eller annat sätt!
Tråkigt att höra att du mår dåligt Sanasol.. hoppas att det blir bättre snart! ta hand om dig!
Sanasol
Tråkgit att höra att du är deppig! Antar att du inte känner för att prata om det eftersom du inte skrev mer, annars vet du att du kan berätta allt för oss, vi lyssnar.. (läser... ;)) Lycka till med skolan o allt, o hoppas ni snart hittar en bra lösning för er!