• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Gerda

Kan sæga så hær:

Vi ær inte særksilt unika - det lutar åt Mørkrøtt iaf o talas om vitt och svart till. Rætt vanligt med andra ord - men mørkrøtt (blodrøtt) passar oss båda grymt bra och så kan jag se så många olika stilrena førslag till trycksakerna så jag blir alldeles till mig ;)

Så kommer jag med rosa færgtema sen... då har båda A o jag blivit galna! :D

• Sanasol

*flin* Sant sant!!

Har just upptäckt en skum sak, jag har samma ringstl på tummen som på ringfingret på vänsterhanden... får alltså på min gamla förlovningsring på tummen... måste vara skumt byggd.

• Noomi

Svårt med färger för vinterbröllop. Antingen kan man ju ta varma färger för att få det lite mer ombonat och mysigt (eller nåt) eller också kalla färger för att få den riktigt vintriga känslan.
    Nu svamlar jag mest och får inte fram det jag menar riktigt... men jag hade nog personligen kört på kalla färger.

• Gerda

*asg*

Vilken rolig bild jag får upp i skallen!!!

• Noomi

Vi ska ju ha svart och vitt, kan inte jag få kalla mig liite originell? ;)

• Sanasol

Tror egentligen det är bäst att köra på det ursprungliga temat, eftersom vi då har valt en färg var... jag rosa och han grått! :)

• lightfish

Jag tror jag kommer köra på blått som drar åt lavendel och vitt samt rosa på ett hörn :D

Känns som om vitt får stå för det nya, blått för N och rosa för mig ;) Jag funderar att köpa två likadana böcker/pärmar från typ Ordning & Reda och klä in dem i siden band i alla tre färgerna: använda den enda nu under planeringen och den andra som gästbok/fotoalbum till bröllopet.... Vad tror ni om det?

• Sanasol

lightfish

Lät fint!! :)

• Gerda

lightfish

Det låter jætte bra! Jag älskar när saker matchar!

• lightfish

Kul att ni gillar det brudar :) Känns kul när man får höra att något man själv tycker är en bra idé är fint för någon annan också.

Nu ska jag bråka med disken och fixa lite här hemma *depp*

Kommer tillbaka senare :D

Svar på tråden Sommar 2007 #2