• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Fru Cinderella

*tihi*

Idag är det exat ett år kvar innan vi gifter oss.

• lightfish

_Cinderella_

Kul att bara ha ett år kvar.. Själv har jag ca 14 månader :D

Gerda, som jag skrev i andra tråden: GU VA skönt! Så glad för er skull!

• Gerda

Noomi

Tror jag fick en liten awakening nu :) NU börjar det kännas läskigt, innan var det mest: Miljontals kvinnor har fött före mig! :D

Cinderella

Så härligt! Inte lång tid kvar nu ju! Det kommer att gå undan!

• Fru Cinderella

Gerda

Jo riktigt roligt bara. Härlig känsla att det är precis ett år kvar. Synd bara på vädret, gör mig nervös inför nästa år...

• Sanasol

9 månader och 9 dagar kvar för oss! :):):):)

Usch, sitter och laddar, ska träna Bodycombat klockan 15... :( Jobbigt, men nu jädrar ska tjockismagen bort!!

• Gerda

Sanasol!

Det ær bra med træningen! kør hårt du! Du ska ju snart ner i klænningen! :D

• Sanasol

JAPP! Bara att köra hårt, körde gympass mage och rygg i onsdags, har jävulskt ont... :( Men det ska banne mig ge resutltat, särskilt i kombination med VV. :D

Nu är det helg, ska plugga som en dåre dock. Muntlig tentamen på onsdag, dönervös!!

• Gerda

Mmm... pin = fin vet du! ;)

Jag længtar sjælv efter att sluta jobbet... oj oj oj bara mysa o slappa hemma.

• Sanasol

Håller ni på att få någon ordning där hemma? :)

• Gerda

Ja, allt står dær det ska, men många hemløsa bøcker har vi kvar o lite att sortera. Inga saker som hastar så jag har sagt att jag bara ska slappa, pyjamas o god mat! :D

Dock ska jag upp en vænda på stan och køpa mig jeans med stretch... o så kolla på ett par råsnygga skor jag såg igår men inte provade.... :)

Svar på tråden Sommar 2007 #2