Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
*tihi*
Idag är det exat ett år kvar innan vi gifter oss.
_Cinderella_
Kul att bara ha ett år kvar.. Själv har jag ca 14 månader :D
Gerda, som jag skrev i andra tråden: GU VA skönt! Så glad för er skull!
Noomi
Tror jag fick en liten awakening nu :) NU börjar det kännas läskigt, innan var det mest: Miljontals kvinnor har fött före mig! :D
Cinderella
Så härligt! Inte lång tid kvar nu ju! Det kommer att gå undan!
Gerda
Jo riktigt roligt bara. Härlig känsla att det är precis ett år kvar. Synd bara på vädret, gör mig nervös inför nästa år...
9 månader och 9 dagar kvar för oss! :):):):)
Usch, sitter och laddar, ska träna Bodycombat klockan 15... :( Jobbigt, men nu jädrar ska tjockismagen bort!!
Sanasol!
Det ær bra med træningen! kør hårt du! Du ska ju snart ner i klænningen! :D
JAPP! Bara att köra hårt, körde gympass mage och rygg i onsdags, har jävulskt ont... :( Men det ska banne mig ge resutltat, särskilt i kombination med VV. :D
Nu är det helg, ska plugga som en dåre dock. Muntlig tentamen på onsdag, dönervös!!
Mmm... pin = fin vet du! ;)
Jag længtar sjælv efter att sluta jobbet... oj oj oj bara mysa o slappa hemma.
Håller ni på att få någon ordning där hemma? :)
Ja, allt står dær det ska, men många hemløsa bøcker har vi kvar o lite att sortera. Inga saker som hastar så jag har sagt att jag bara ska slappa, pyjamas o god mat! :D
Dock ska jag upp en vænda på stan och køpa mig jeans med stretch... o så kolla på ett par råsnygga skor jag såg igår men inte provade.... :)