• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Sanasol

Jättebra! Ville bara hjälpa till, har ju forskat endel! Kommer bli superfina dina ringar! Hur stor gör du den blåa diamantn då?

• Noomi

Hm, jag tyckte det lät som riktigt bra priser! :)
    Har du kollat upp så att de levererar till Sverige, eller har du tänkt att lösa det på annat sätt? Frakt ingår, men det är ju inte 100 att det är det samma när det gäller leverans till Sverige.

• Sanasol

Lightfish

De skulle inte kunna göra platinaringen på titanringar också? De smider ju i platina, titan, guld osv... www.kalling.com

Fast kanske billigare från Blue Nile ändå! :)

• lightfish

Noomi

Jag har ingen aniiing.. :( Men får ju självklart kolla upp det isf, men jag hoppas det går att lösa från USA. De har inte "min" ring på UK-sidan så...

Sanasol

Mja...jag tror det blir för dyrt att beställa platinaringen från dem även om jag gärna gjort det.

• Sanasol

Okej! Tyckte annars att de hade rätt bra priser, men jag ville ju ha bättre kvalitet... och det använde de inte... :( Men jag är nöjd med min smed också! ;) Ringarna kommer ju snart, jihooo! Fick ringar med prov på gravyren häromdagen, jättefint... :)

• Gerda

Hjälp vad ni är igång tjejer!
    Har jag førstått rätt?

Sanasol ska gifta sig trots allt, Lightfish har hittat sin ring?

:D :D :D

• Sanasol

Gifta mig, det har jag väl tänkt hela tiden! ;)

Som det ser ut nu blir det ett lite mindre bröllop, men vi satsar på lite lyxigare. Vi ska kolla två restauranger, den ena i herrgårdsmiljö och den andra i en mer modern lokal högt i ett torn, med utsikt över hela stan! :) Vi ska göra det i sommar, det lär förhoppningsvis inte vara jättemkt tryck på 10 februari. :)

• Gerda

Sitter för fullt och letar restauranger/herrgårdar till 2 September! (Eller nåt annat höstdatum :D)

Pratade igår och det kan bli så att det GÅR att få till ett bröllop i år! Dock Bra den närmaste familjen ca. 16 personer.

Karlslundsherrgård verkar dock fullbokad hela hösten (innan jag är för höggravid) och vill vi vara i ôrebro så lutar det åt restauranger - inte lika kul. Ska ringa Stadshotellet och se om Slottkällaren (restaurangen) kan ordna ett mindre rum till oss, tänker på ett som øverblickar ån och slottet.

Men men... mycket att kolal upp innan det blir fastställt. :D

• Fru Cinderella

Hur går det för alla med lokalbokande o bestämmande av allt?

• Noomi

Gerda - Vad kul... fast det är ju lite trist om du inte hänger med oss fram tills nästa sommar! ;)
    Det borde väl vara relativt lätt att anordna med 16 personer, hoppas ni hittar något snart då så ni kan slappna av!

Svar på tråden Sommar 2007 #2