Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi :D
Jag kan se det franför mig, du som står preciiis vid montern o tittar ömsom stolt, ömsom hotfullt på de som går förbi... :D :D
Haha - Precis. My precious!!! :D
Hej brudar :D
Ser ut som det blir en platinaring som förlovningsring med 15 st 0.015 stenar, tycker inte att vi behöver gå in på vad det är för stenar, den är från bluenile. Sen blir det en titanring som vigselring :) Så totalt kommer jag ha 5,5 mm brett när jag har båda ringarna och N kommer ha 5 :) Känns skönt att vi äntligen bestämt det och att de blev så billiga, sånt känns bra för planeringen.
Gerda
Hur blir det? Blir det i höst eller blir det nästa år?
Noomi
Kul om de skulle tycka att de är så fina att de vill ställa ut dem..men trist för dig som sett fram emot att få bära den hela tiden, inte beundra den bakom glas.
lightfish - låter jättebra! Vet du redan vilken vigselring det är du vill ha eller?
Ja, lite snöpligt skulle det ju kännas att inte få ha den på sig.. men det är ju inte så länge det gäller. :)
Sanasol
småstenarna kan inte sitta tätare än vad de ska göra i min ring.
jag har sett i verkligheten hur den ska se ut fast mindre mittsten.
har även provat modellen så jag vet hur tätt stenarna sitter.
Noomi
Japp, trodde jag ville ha en bling-bling ring som vigselring men den jag fasnat för är så fin bara, den har en diamant i en annan färg än vitt...:) Så förlovningsringen blir nästan likadan som den du såg på bilden...vänta...kan mejla dig den på bluenile :D och vigselringen :)
Ja, mail mail! :D
Brud år 2007
I min ring blir småstenarna canalinfattade så de sitter precis brevid varandra, de går nog dock inte fatta närmre med den typ av fattning som bilden visar... och som du tänkt ha?
I min fattning blir nämligen 14 st 0.02 precis kring halva ringen, så att man får intrycket av den att vara en helallians... :) Precis så ville jag ha det!! Gillar också canalinfattning bättre än den andra infattningen, som för övrigt inte ens smeden ville göra... men men, en vecka kvar!!!! *spänd*