• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Sanasol

Gerda

Vad spännande! Vi kör också på litet bröllop 20-25 personer blir det. Känns jättemysigt och roligt faktiskt!

Men Adlers då? Är det också bokat hela hösten? Trist att Herrgården var bokad ifall ni helst ville ha den!! :(

• Gerda

Herrgården och Adlers är alltid uppbokade lååångt i førväg :( Men det visste vi mer eller mindre...

Vi måste ju jobba rätt snabbt om vi ska köra i höst eller inte iom att inbjudningar till USA måste ut senaste mitten av juni, å gärna till de svenska gästerna också.

• Noomi

Cinderella - Vi har ju redan bokat lokal, tack o lov (min blivande hade nog inte orkat med min lokalpanik särskillt länge till :D ).
    Nästa steg är väl kläder, som ska kollas upp i höst, och sen catering.
    Annars känns vi som vi har koll på det mesta, förutom gästlistan... den känns lite jobbig.

• Sanasol

Gerda

Ja, det är ju sant! Men det finns inget ställe i Oslo ni kan tänka er då? :)

• Gerda

Noomi

Jag hänger här ändå! Vill ju följa era bröllop! Dessutom så måste jag kontakta Lennart om det går tt fixa ringen till Augusti/september och till den tidigare offerten ;)

å andra sidan komemr jag nog inte kunna ha ringen om jag går upp i vikt o sväller upp... så jag är helt vilsen i den frågan just nu...

• Sanasol

Gerda

Svårt med ringen, men är det inte mest sista månaden man brukar svullna upp? Fast det är ju olika, svårt att räkna med något... hm...

• Gerda

Sanasol

ja, min 16mm førlovningsring ær vældigt stor just nu, nær jag gått ner i vikt. Så om jag inte økar jætte mkt, utan mest svæller sista månaden så ær det helt ok.

Dock har jag ju ingen aning om hur mkt viktuppgång det blir før min del - jag ær sækert en av dem som går upp massor till slut.

• Fru Cinderella

Noomi

Vi bokar om en vecka, har dock preliminärbokat o han skulle ringa mig om någon annan ville ha datumet. Så det känns skönt.

• Noomi

Gerda - Bra, för skulle du inte vara kvar här så skulle jag mailbomba dig med massa bröllopsbilder! ;)

Har också lite problem med ringstorlek nu, typiskt nog. Den förra modellen satt perfekt, men den slutliga modellen som jag fick prova i helgen var av någon mystisk anledning liite för liten. Han skulle dock knacka upp den lite idag, och sen fixa till det sista innan den skulle skickas iväg för gjutning, wohoo!

• Sanasol

Gerda

Ja, det kan ju sticka iväg rätt mkt de sista månaderna... jobbigt att inte veta!! Förstår ju att du vill ha vigselring på bröllopet ju!!!!! :)

Svar på tråden Sommar 2007 #2