• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Noomi

Cinderella - Kul, det blev Gamla Linköping eller?

• Fru Cinderella

Noomi

Jappo det blev det :)

Nu måste vi bara hitta en plats som vi kan viga oss på. Störande att både von lindens gård och torpet bara tar 25 personer. Kan man inte ha stora bröllop när man gifter sig borgligt? o vi är ändå bara 50 personer.. *argh*

• Gerda

Noomi

Jag vill självklart se era bilder!!! Har ju føljts åt længe nu med alla planer och uppmålade bilder i skallen! Vill ju se slutprodukten av alla våra anstrængningar! :D

Sanasol

Ja, supersvårt med ringen! Men ska ringa och høra vad han sjælv tycker och se vad som går och inte går.

• Sanasol

Japp! Det är nog bäst att höra med honom!! :)

• Gerda

Sanasol

Vad hamnar ni på kostnadsmæssigt nær ni ska vara på restaurang/liknande?

Vi har ræknat på 800-1000 per person, och tycker att det borde ræcka før middagen. Men vet inget bestæmt iom att jag inte fått offerter ænnu.

• Sanasol

:) Vi hamnar totalt på ungefär samma budget som vi hade tänkt oss innan, vi har räknat 750 kr per person, trerätters med all dryck till maten. Detta är på det dyraste stället, det andra vi ska kolla har lite billigare menyer... men de låter tokigt gooooda!! :) Så vi får se vilken känsla vi vill åt!

• Noomi

Cinderella- Kan ni inte vara någonstans i Valla då? Vi ska ju vara utomhus och vet inte hur vi ska göra med back up ännu, men borde det inte finnas nån mysig byggnad i Valla/G:a Linköping man kan vara i ifall det blir regn?

• Gerda

Sanasol

Ja, det gör nog vi med förhoppningsvis. Hoppas att vi får offerter snart.

• Fru Cinderella

Noomi

Jo vi ska kolla upp Dahlbergs café. Men annars vet jag inte.. får väl strosa runt där någon dag o tänka på saken. Vill också vara utomhus, men bor man i sverige så är det ju bra med uppbackning.

Svar på tråden Sommar 2007 #2