Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Låter som en jättebra helg! Så magen syns lite nu... mysigt! Jag läste om hjärtljuden, vilken häftig känsla!! :D:):D
Håller på och steker lite kycklig, fettsnålt och gott! :) Sen blir det lite sallad och stekta tomater till, sen en vitlöksyoghurt... mums! :) Måste ju ladda före träningen!!! :D
Har mer eller mindre bestämt mig förchiffongklänningen nu! :) Tyvärr fick jag svar från Atelje MB att den kappan jag tittat ut är ett set med kappa och klänning, och inte bara kappan! :(
Ok! det var synd med kappan, men vinterkollektionerna har inte kommit ænnu heller så det dyker upp mer alternativ senare. Kan du tænka dig sy upp så blir det ju perfekt!
Bestæller du klænningen från USA då?
Japp, det har jag tänkt göra! Eventuellt ska jag kolla upp om det går att ordna genom min pappas kusin som bor där, så kanske man slipper tulla. Men 3500kr med tull och allt är inte farligt det heller.
Hej hopp! Sitter och vantar pa att fa printa ut mitt examensprojekt, nervost!
Gerda - Forstar att du ocksa ar nervos, jag hade varit en lallande fane om jag vetat att jag skulle klamma ut en unge. Men... jag ar helt overtygad om att det skulle ga alldeles utmarkt och att det kommer ga annu battre for dig! :)
Noomi
Den delen har inte sjunkit in ännu riktigt... klämma ut delen ;) :D Haha...
Gerda - Haha, nae... den delen tar val langst tid. Du far lasa forlossningstraden pa FL, far mig alltid att langta efter lustgas! :D
Tjejer... träffade x:et igår och det var...läskigt. Har inte träffat honom på lite mer 2 år och till slut fattade han att jag ville bli av med hans sista grejer.
Men jag kände verkligen att jag är glad att det tog slut med honom och att jag blev tillsammans med min N.
Mitt x stod bara och typ flina hela tiden för att han var så himla nervös. Sen fråga han om jag tränade..haha..jag träna? Pyttsan :D Vet inte HUR man tränar ju och det vet han. Nåja, när det fanns en öppning berätta jag om våra(N.s och mina) resor, xet avskydde att resa påstod han och jag hann även få in att vi ska gifta oss nästa sommar :D
lightfish - Snyggt jobbat, haha! Ar aven jag glad att det tog slut med exet, forstar nu i efterhand inte hur jag kunde sta ut sa lange (fyra ar).
Han har fortfarande kvar massor av mina saker, men jag har gett upp dem for ganska lange sen. Ska bli intressant om jag springer pa honom i host nar jag flyttar hem igen, har ingen aning om hur hans kulle reagera om jag sa att jag ska gifta mig.
Noomi
Mitt x och hans vän (kille) reagerade genom att säga att de ska åka utomlands och leta tjejer *flinar elakt* Jag sa att de skulle akta sig så den inte ramlar av :D Det var väl en kul reaktion på att få höra att ens x som han var förlovad med ska gifta sig.. :D :D :D
Hej tjejjer!
E på så dåligt humör i dag, vaknade så :(. Vet inte riktigt varför jag e sur och deppig....kanske min sambos fel?! Orkar ni läsa?