• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • lightfish

Noomi

Jag ska kolla på lite "Medium" nu men jag mejlar dig imorgon! :)

• Noomi

Åh, Medium är bra.. går det så tidigt i Svedala? Här får man vänta till 23.30 om man vill se nåt.

Ser fram mot mail! :)

• _Afrodite_

Sällar mig till skaran. Vi har satt nytt datum. Istället för 080808, så blir det vigsel i ekotemplet 070801.

• Noomi

_Afrodite_

Välkommen! Trevligt med en till augustibrud, själv gifter jag mig den 25.
    Finns en Augustitråd också, men den verkar ha dragit på semester. :)

• Gerda

Åh hjälp vad ni babblar tjejer! När jag har varit ledg och utan internet hemma!!! :D Läser o läser... å ser att mångas ringar børjar falla på plats? :)

Jopps... det lutar starkt åt 2 september 2006 OM vi får ett privat festrum på stadshotellet! Så jag jagar just nu klänning før 7 månaders graviditet och funderar før fullt kring trycksaker och ring! Vet inte vad jag har gett mig in på, men kan ändå inte bestämma nåt førrän vi vet om vi får det festrumm vi vill ha.

• _Afrodite_

Noomi

Tackar.
    Aha, det hade jag missat, men om dom är på semester så är det väl lika bra att jag ändå är här :D

• Gerda

Godmorgon Afrodite!

Skønt att inte vara den enda morgonpigga! Fast jag jobbar ju iofs... så det ær inte frivilligt ;)

• _Afrodite_

Gerda
    Godmorgon.

frivilligt och frivilligt :D
    Är mammaledig med en 7 månaders och en snart 3åring. Så särdeles frivilligt gick jag inte upp i morse
    Men det är härligt ändå. Har ju för det mesta datorn på och passar på och springa och titta lite då och då under dagarna när barnen leker själva eller sover middag.
    Minstingen har precis haft vattkoppor, och vädret är inte topp, så har suttit inne alldeles för länge nu.

• Gerda

He he... ännu en frivillig morgonsittare då! Ja, det verkar inte vara så många småbarnsføräldrar som för sova låange om mornarna... hoppas vår kommande kan bli ett undantag? *good luck* :D

Skönt iaf att ha datorn att underhålla sig med ibland!

• Honungsbubblan

även här en frivillig morgontös.
    ingen skola inget jobb. bara inställd veckarklocka i kroppen :D
    äslkar morgonen. vädret är svalt och det är tyst.
    och jag bara njuter!!! tycker inte om att sova mycket lägnre än till 8.30

gifter mig för övrigt (mest troligt) midsommar 2007

Svar på tråden Sommar 2007 #2