Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Honungsbubblan
helt rätt. för oss ligger påkostat långt ner på prioriteringslistan. vi vill ha ett personligt kärleksfullt bröllop. allt annat känns onödigt för oss. En tanke var att rymma och viga oss bara vi två på en öde strand utomlands. men det funkar inte, vi vill ju ha med oss familjen också, och man kan ju inte göra bägge och.
ibland undrar man om man inte borde få ha ett par stycken bröllop på rad så man kan göra alla varianter :D
Afrodite
Ja, då får ni fira med de allra närmaste ändå!
Vi hade tänkt en lugnare 3-rätters nästa år, med vår lill* som kommer att va 8 månader. Det hade blivit ett litet brøllop åndå max 35 pers.
Men jag känner att det kanske blir mkt før nyblivna føräldrar att planera brøllop under tiden, samtidigt som jag väldigt gärna vill vara gift innan... så vi førsøker fixa denna mindre allternativ med vigsel och 3-rätters middag med endast föräldrar, syskon o hans farføräldrar = 14-16 pers. Sen bjuder vi in min stora släkt fr USA men de lär nite hinna komma när vi nu gjort en kovändning. Fast jag hoppas ändå :)
jo att prova alla varianter vore ju det bästa :D så svårt att välja vad som känns bäst.
:D
Min sambo komemr att vara nøjdast med den minsta møjliga tillställningen.... så han hoppas nog starkt på att det blir av i år ;) Han tom väntar med att køpa ny dator till vi är gifta - om det blir i år! DET säger mkt om hur gåarna han vill ha det litet!
God morgon tjejer!
Gerda - Vad kul att det verkar ordna sig, får hålla tummarna för att det fixar sig med med festlokal också!
Tror det kan vara smart att ha bröllopet innan bebisen kommer. Var vittne åt O's bästa kompis och hans numera fru förra sommaren när hon var gravid i sjunde månaden. Det var ju tänkt att de skulle ha bröllopsfest efter att bebisen kommit ut, men det har fortfarande inte blivit av. Det är nog fullt tillräckligt att ställa om sig till småbarnsföräldrar helt plötsligt.
gomorron noomi.
håller med noomi. mycket tid (kan jag tänka mig) går åt till att vara småbarnsförälder. Skulel nog också försökt gifta mig innan barnet kommer. så att man koncentrera sig på det ena och sen på det andra.
Noomi
Ja, vi ska räkna vidare och även se med festlokalen - det är redan vårt 2:a handsval nu när herrgården är fullbokad (fast det visste jg nog eg. Innan - innerst inne ;) )
Han fyller år även 2 September - därav datumet :) Han har inget emot att slå i hop båda sakerna eftersom han inte är mkt før att firas den tråkmånsen!
Vad gifte sig vänninan i? Gravida brøllopsklänningar ær bara før gräsligt fula, o jag hittar (än så låange) inte nån snygg klänning el. 2-delad del som är fint nog at gifta sig i? Behöver inte vara vitt!
Houngsbubblan
Ja, det tror jag med! Det blir en mkt større omställning än vad man kan føreställa sig (føreställer jag mig ;) ) så lugn o ro blir nog bäst nästa år å att satsa på brøllopsresa då istället :D
precis!
Gerda - Precis så är O, haha! Vi ska ju förlova oss på hans födelsedag för att han hellre har den dagen till att fira oss, och inte sig själv.
Bröllopet var i Halmstad. Men hon hade ingen traditionell bröllopsklänning utan gifte sig i "den lilla svarta" hon hade hemma. Jättefin var hon, med stor mage och kort svart klänning! :)