• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Stefans fästmö

oh, spännande! Ska ni ha på samma ställe eller? både vigsel o fest?

• Sanasol

Nopp! Vigseln bö´lir i samma kyrka, men vi hyr en restaurang/herrgård för festen istället. Vi blir ju färre gäster, dock samma budget ;)

• Salikon

Här är en till som ska gifta sig -07

exakt datum är inte riktigt bestämt men blir nog klart på onsdag. Antingen blir det den 26/5 lr 2/6.

Jag har redan börjat betala på min klänning som är en Nixa 897.
    Mina tärnors klänningar är också utvalda o delvis betalade.
    Ska boka lokal till bröllopsfesten på onsdag och prata igenom priser m.m
    Vi ska hålla till på Forsbacka Wärdshus(mellan Gävle o Sandviken)
    Vart själva vigseln ska hållas är inte riktigt bestämt antingen blir det ute i bruksparken lr i Kapellet de har där.
    Ska däremot bli överlämnad till min M2B av både mina pappor(min biologiska o min styvpappa) så blir det kapellet så måste gången vara tillräckligt bred(är inte så liten själv heller).
    Vårat tema är regnbågen.
    Mina tärnor har olika färger på sina klänningar o har valt det som de trivs o passar bäst i.
    Vi kommer att ha ca 37 gäster och med oss o våran dotter blir vi 40 samanlagt.

• brud 2006?

Här är en till som skall gifta sig sommaren 2007. störst troligt blir det 040807.
    ( det var meningen att vi skulle ha gift oss denna sommar, men blev gravid o får baby nu i september så därför blir det nästa sommar.)

• Stefans fästmö

Hej o välkomna! Kul att vi blir fler!

• Stefans fästmö

brud 2006?

Ska ni gifta er på en tisdag alltså? Vi gifter oss den 4 aug så jag räknade raskt ut att den 7 måste vara en tisdag... ;)

• 26maj2007

hoppas det är bra med er allihop!

längtar så tills lördag då det är pingstafton och då ett år tills vi gifter oss nästa pingst.

då har mina föräldrar bjudit hem svärföräldrarna på bröllopsbesvär .

så då ska det snackas en massa fram och tillbaka om hur, var och vem m.m.

Bara längtar!

• Stefans fästmö

Brud år 2007

Aha, det har du rätt i, jag läste bara de sista siffrorna... Smart av mig! :D

• Stefans fästmö

brud 2006?

Hej igen! När Brud år 2007 hjälpt mig att läsa ditt datum rätt, inser jag ju att vi gifter oss samma dag! Bra val! :D Välkommen till Augusti 2007-tåden oxå! Men överge inte den här för det, då blir de sura på mig för att jag snor folk från tråden... :D :D

Svar på tråden Sommar 2007 #2