Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi
Ah...det är synd om mig :( Men från och med torsdag så kanske jag får sovmorgon och start tidigast 6 :) Helt underbart!!!
Jag ska ev. få fasta tider :) :) :) Men får veta det imorgon, tror jag.
Tack, sussa gott du med. Vi hörs av :)
vad jobbar du med lightfish?
Lightfish
Ja, det blir brøllop i september OM vi får de "punkter" som vi vill ha. ;) På fredag ringer jag runt def. till fotografen, hotellet - har inte alls ork på kvællarna att prata bokningar o offerter - och så finns inte många ansv. som jobbar då heller.
Mina føräldrar älskar tanken på brøllop i år ;) Hans vet inget ænnu, ska æven ringa dem o be dem Save the date ;)
Ska bli såååå kul att se era ringar nær de kommer! Blir det 4 juli så måste ni va i USA nån dag det datumet - så får ni alldeels fantastiska fyrkerkerier "før er skull" ;)
Noomi
Vilken operarestaurang är det? Har ätit på en før længe sen, næra covent garden (BRA val! SÅ mysigt dær!) och det var jätte god mat, service - hela kittet. Men jag minns inte namnet just nu.
Gerda - Sarastro heter den, www.nitedine.com/UK_Saras.htm
Har aldrig varit där förut, men den ska tydligen vara bra... har du varit där måntro?
Ja vi älskar Covent Garden båda två, hamnar _alltid_ där tillslut på våra Londonpromenader. Så det var ju egentligen självklart att vi skulle förlova oss där, bra att O kom på den idén!
Kul att dina föräldrar ser fram mot bröllop i år! Är själv lite nervösa hur våra familjer ska reagera när de får reda på vår förlovning, det blir spännande värre!
Noomi
Jag kænner igen bilderna jätte väl! Men inte alls namnet... har skickat länken till kompisen som jag var med dit.
Vi åt iaf en tidig middag och sedan teater. :) Fina minnen kommer nu!
Noomi
Ska bli så kul att høra førlovningsberættelsen, å allas reaktioner på nyheten!
Kan tänka mig att mina svärisar tycker det ær mkt som hænder i år ;) haha... men jag tror att det blir mindre stress om brøllopet blir av i år, æn med en liten OCH brøllopsbestyr næasta.
Gerda - Ja, kan tänka mig att det blir mycket för dom... haha! Men som sagt, nästa år känns det nog som man vill koncentrera sig på den lill*.
Förlovningen ja. Eftersom vi inte kommer befinna oss i samma land så kommer vi varken avslöja det live eller via telefon, utan skicka ett brev. Jag kommer skicka ett till O's mamma (hans pappa är död) och O till mina föräldrar.
Kortfattat ska vi väl skriva att vi tackar för en utomordentlig uppfostran som gjort oss till så underbara personer. ;) Och sen avsluta med att vi numera är förlovade.
Usch vad klyschigt det lät nu, men jag tror det blir bra.
O's idé även denna, hoppas han snart kommer på vad vi ska heta i efternamn! :D
Noomi
Jag tycker att breviden låter helt underbart!
Å efternamnet - ni vill inte behålla nåt av er nuvarande?
Mina førældrar tyckte det var sælvklart att jag skulle behålla mitt och lægga till A's. Det ær tradition i vår familj, något jag glømt ;) Så det satte ju griller i huvudet... om vi gør namnændring i norge (om vi får det) så skulle jag kunna behålla mitt som efternamn o inte mellannamn som man måste i Sverige numera... *hrm*
Har fått bild idag på "början" av min ring, fattningen och stenen... åååå så underbar den ser ut!!! :D:D:D
Å så spænnande! Kan du inte mejla?!
*gør mig søt*
Hehe, nä du behøver inte mejla - jag väntar spänt på slutresultatet! :D