Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Ja, de bilder han har valt att lägga ut där är inte heller min smak - väldigt klassiska, uppställda. Men vi ska ta ett snack om den mer spontana känslan vi vill ha i våra bilder :D
Gerda
Precis, det vågar jag inte riskera... ;) Har ju precis fått honom att fatta att det är bra att vara ute i god tid med vissa saker iaf! Ska nu ta en sak i taget, så det inte blir för mycket för någon av oss, men ändå inte för mycket kvar på slutet... :)
Gerda - samma här. Vi kommer ha mestadels dokumentära foton, men även en hel del porträtt utomhus. Kommer bli knepigt att få bra bilder utan att det ser regisserat ut, men men... det ser lovande ut med tanke på fotografens portfolio.
A hatar att fotograferas dessutom så det blir kul att se hur passa avslappnad han kan få A att bli... Stor utmaning! :D
Haha, jag tror jag har typ 3 bilder där O inte gör nån fulmin. Blir också en utmaning, jösses. :D
:D :D :D
Hmm...jag säger det jag sagt innan, riktigt trist att alla sommarbrudar delat upp sig redan i maj 2007, juni 2007 och har till och med sett en tråd med ett udda datum alltså inte "vårat" (som inte är vårat längre) :D 070707.
Hur som helst, vi får se när det blir förlovning. Beror verkligen när ringarna hittar sin väg hit till Sverige genom släktingarna.
Förlåt att jag snor er tråd lite... Men jag såg i en annan tråd att du, lightfish har eller ska köpa ring från bluenile? Hur fungerar det? Vad ska du köpa för nån? Är oxå lite sugen...
Hej Noomi!
Hur går det med namnideerna? Kul att hitta någon i samma situation. Han har et son-namn som jag inte vill ta, och han vill inte ta mitt.
Vi tänker också försöka hitta på något helt nytt, men det är supersvårt. Man vill ju inte att det ska bli snobbigt/pretensiöst, och samtidigt vill man att det ska vara snyggt. Och alla mina vänner tycker det är en konstig idé att hitta på något...
ligthfish - jag är också en 070707, tänkte inte på det förän det gått en vecka från vi satte datumet - men 7 är sen länge mitt lyckotal!