• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Sanasol

Lycka till mer era bröllop alla tjejer!

• Noomi

Hej bruttor, sitter och njuter lite av min ledighet medans O sliter nere i verkstaden, han har inte inlamning forrens nasta fredag stackaren!

TheBride - Kul med en till med namnpanik! ;)
    Det ar verkligen jattesvart att hitta pa nagot fint, nanstans mellan Andersson och af Silverstrale typ! :D
    Men vi kampar pa, tanken ar ju att inte bara hitta pa ett fint namn, utan ett som representerar oss tva.
    Trist med vannerna, du far trosta dig med att du kommer ha snyggast namn tillslut! ;)

• Noomi

Sanasol - men du ska val inte lagga ner?

• Noomi

Ok, vad trist.
    Forumtradar har ju latt for att tanda till lite, men alla maste ju fa saga sina asikter. Tyvarr ar det ju lattare att uttrycka sig i tal an i text dar inte alla nyanser kommer med.
    Hoppas att allt ordnar sig med ringen, och hoppas att jag far se den en dag! :)

• Sanasol

Japp, ringen kommer i morgon... Så allt kommer gå alldeles utmärkt!

• Gerda

Noomi

Skønt att vara den som är ledig då! ;) Längtar själv till arbetsdagensslut så jag får hella 4 dagars sløhet! :D

• Noomi

Gerda - It is wunderbar! :D Slosurfar lite, pillar med en presentation och funderar pa vart jag kan hitta den snyggaste klanningen till var forlovningsdag.
    Skont med fyra dagar ledigt! Hoppas du far det kanon om du drar till Orebro, och god shoppinglycka! ;)

• Gerda

:D

Ja, njut verkligen av ledigheten! Det ska jag gøra med tanke på att jag ska jobba hela sommaren o høsten! :(

Jag hoppas på att shoppa skor jag, fast jag inte behøver några o vi inte har råd till nya skor eg, men andreas vet hur sur jag blir när jag varken hittar babysaker eller kläder som ser ok ut just nu... eftersom jag numera har en konstig kroppsform! äntligen drømvikten men med mage i vägen så komemr jag ändå inte in i snygga smalt skurna klänningar ;)

• Noomi

Men for 17, gravidmagar i klanning ar ju bland det finaste som finns! Ar helt overtygad om att du hittar nat som far dig att se ut som snyggaste überbaben!

Jag kommer forvisso inte jobba i sommar, men oj vad jag hoppas jag far jobb till hosten. Har ju liksom lite att spara till. :D

Svar på tråden Sommar 2007 #2