• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Gerda

hehe, så nyfiken är jag inte... var intressant i stundens hetta... men disk. dog ju ut så, struntsamma :)

• Noomi

Haha, ok. Kanske nat jag kan efterforska lite i nu nar jag ar ledig. Aterkommer om jag springer pa nagot. :)

• Gerda

:) Springer in så fort jag har internettillgång! :D

• Noomi

Ah, suck... nar har du det da? Blir det hemma eller genom jobbet? Trist om du skulle vara borta en langre stund for jag har ju inte internet sen i juli.

• Gerda

Genom jobbet :(

Vi har svårt att hitta en bra leverantør som inte kostar mer æn 600/mån o inte før slø uppkoppling før pengarna. Ingen aning om hur lång tid det kan ta.

När har du internet igen efter juli?

• Noomi

Usch vad trist.
    Vet inte nar jag kommer ha uppkoppling igen. Flyttar hem runt den 22 juli och kommer da bo hos mina foraldrar (med bredband) tills vi har fatt tag pa en egen lagenhet. Sa nan gang i augusti forhoppningsvis... om vi nu inte sticker till Asien! ;)

• Gerda

Hehe... då får du internetcafea fr Asien! :)

Vilka länder har ni funderat på?

• Noomi

Promise! :)
    Thailand och Malaysia framst, blir nog inte nan jatterundresa eftersom vi inte har hur mycket som helst att spendera. Men vi far se som sagt, brollopet ar ju prio 1!

• Gerda

Hehe :) Det blir nog jätte bra med dem länderna! Kanske blir ännu billigare om ni kan tänka er länderna runtomkring. Fast flyg fr thailand är mucho bililgt. Slutar nu, hej då!!!

• Noomi

Ja, vi far se som sagt...har inte allt for stora forhoppningar just nu.
    Ha en skon langhelg!!!

Svar på tråden Sommar 2007 #2