• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Noomi

Stefans fästmö - Haha, vilket underbart kort! Ni måste göra något sådant på bröllopsdagen!! :D

• Stefans fästmö

Ja, det är en bra idé! :D Kortet är från förlovningsdagen, eftersom vi tog det själva stod vi så nära, det var därför det blev så... Om nån annan tar står man ju längre ifrån.

• Noomi

Ah, har själv funderat på hur 17 vi ska göra på vår förlovningsdag. Skulle jag be någon annan fota oss skulle O springa därifrån (han _hatar_ turistbilder och sånt) och fotar vi oss själva blir det ju på en armlängds avstånd.
    Vi får väl fota oss en åt gången och sen klippa och klistra i Photoshop! :D

• Stefans fästmö

Ja, eller ta själva, på armlängds avstånd! Det gjorde vi som sagt, o det blir väldigt nära o fina bilder... Om ni har digitalkamera eller mobilkamera kan man ju dessutom ta många kort, så gör det inget om alla inte blir bra. Vi gjorde ett collage av bilder, på utsikten, champagnen, vi, ringarna (många bilder på ringarna blev det! My precious... ;))... Kul att ha uppe! :)

• Noomi

Ja, det får nog bli något collageaktigt. Vi tar med digitalkamera, så det är ju inga problem om några blir knas som sagt.
    Dessutom ska vi ta några foton från Covent Garden där vi ska förlova oss och sen printa ut dom i A0-format. Blir fint minne att ha sen hemma i Sverige. :)

• Stefans fästmö

Ja, det blir ju fina tavlor att ha på väggen! Vi förlovade oss vid Masthuggskyrkan i Göteborg, med utsikt över hamnen o halva Göteborg... Oxå fina bilder! :)

• Noomi

Låter tjusigt!

Förresten köpte jag en korsett på Ebay igår, som skickades idag tydligen. 14 pund med frakt, inte så pjåkigt! :D
    Kommer antagligen inte ha den till bröllopet, men hoppas på att den ska sitta fint under förlovningsklänningen.

• Gabbies

_cinderella_: det blev den lokalen jag skrev om igår.. jag e så glad att jag va ute i god tid.. hon sa det när jag ringde att de va bra att jag ringde så tidigt för dom blir snabbt uppbokade på sommaren..

• Noomi

Gabbies - Vad kul! Skönt att ha det avklarat, eller hur? :)

Svar på tråden Sommar 2007 #2