• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Gerda

Hihi.... billigt är det inte att gifta sig, fast själva poceduren är gratis ;)

Hoppas vi båda får jobba så mkt som vi vill :)

Hur blir det med semester, får ni in nån utlandsresa? eller blir ni som oss... fast i norden?! ;)

• Stefans fästmö

Gerda

Vad kul att du nått drömvikten, grattis!! Och med bebbe i magen, inte dåligt!! Men nu bantar du väl inte..? Måste ju äta för två nu! :D

Jag vet redan vad jag vill ha när jag blir gravid... En tröja där det står BEBIS på magen!!! :D :D Älskar dem!!
    Och jag håller med Noomi, även om det är klyschigt så är det ju så vackert med gravida kvinnor!!! Längtar så tills den tiden kommer för min del... :)

• Gerda

Stefans fæstmø

Ja, hoppas jag får tillhøra de vackra, gravida kvinnorna!

Nej, jag bantar inte! Har inte ätit så mkt i mitt liv och jag äter mkt i vanliga fall! :D Kul ändå att komma tillbaka till drømvikten, ävan om det är tillfälligt ;)

• Stefans fästmö

Ja det klart det är kul, hoppas att du får tillbaka den snabbt efter förlossningen! Nu får du väl njuta av att kunna äta (nästan) vad som helst med gott samvete... ;)

Jag försöker gå ner lite nu inför sommaren o för att inte bara fortsätta gå upp fram till bröllopet... (har gått upp sen jag blev sambo) Går hyfsat, men så igår var jag på tjejkväll o då blev det lite glass med kolasås... ajaj... ;)

• Gerda

Hihi... USA-kilona (15kg) har jag sakt men säkert gått ner under snart 4 år... så jag tar väldigt lång tid på mig, men väldigt snabb på att äta upp mig däremot ;)

Samboskap är verklgien en viktfälla!

• Stefans fästmö

Ja, det är väl snarare regel än undantag att tjejer går upp när de får fast sällskap eller blir sambo... Killar brukar visst gå ner, eftersom de börjar äta nyttigare, men min m2b har oxå gått upp... Fast han var väldigt smal innan så det gör inte så mycket...

• Gerda

Hihi... min ville ju gå upp... så jag är perfekt før honom :D

• Noomi

Gerda - Vet inte hur det blir med resa riktigt. Vi ar jattesugna pa att resa runt lite i Asien, men det kanns lite overoptimistiskt ekonomiskt sett. Men Norden ar ju ocksa trevligt! ;)

Angaende design o annat i en annan trad sa ar det Nina Koppel som designat Fusion. :)

• Gerda

Noomi

J, Asien har många pärlor :) Hoppas också snart kunna resa runt mer där då med A och barnet.

Schysst :) Vet du om det är mønsterskydd på dem eller inte? Før då måste det vara hon som står som mønsterskyddare?

Vet du førresten om Ole Lynngaards "elefanter" (dem som går att øppna, fanns i bla. pärlhalsband osv. är bl. de mønsterskyddade?

• Noomi

Nej, jag har ingen koll pa monsterskydd (roligt utan prickar ;) ) men det ar en intressant fraga.
    Kanske gar att skicka en fraga till www.brandeye.se

Svar på tråden Sommar 2007 #2