Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Sanasol - Haha, det var en intressant bild! ;)
Det är alltså bara själva fattningen eller? Hur hög kommer ringen vara tillslut?
Tror det kommer bli alldeles lysande, inte långt kvar nu! :)
Gerda - Nej, son-namn känns inte så jättespännande tyvärr och när han nu går med på att byta så är ju det det bästa.
Försöker få ihop något som representerar oss eller våra bakgrunder (hav för honom och skog för mig), men det är inte det lättaste direkt. Men vi kämpar vidare! :)
Hihi, ja visst ser den ful ut? ;) Dock blir den ju snygg när den blir färdig. Där ringen är som högst, vid stenen kommer den att vara 3,6mm
Schysst, det blir ju ganska bra höjd då! Har glömt att mäta min så jag har ingen koll, men det borde bli ungefär det samma som din.
Den "normala" höjden är 1.6 mm, men det blir ju som sagt högre där stenen är.
Okej! Min är 2mm i skenan och så 3,6 vid stenen... tror det blir jättesnyggt!
Gabbies
Nu var det några sidor sen du fråga vad jag jobbar med, men jag jobbar i tunnelbanan. Urk för tiderna men jag gillar att träffa människor :D Nu har jag troligen fått ett nytt jobb på jobbet ;) så nu är det slut på de tidiga tiderna :D :D :D
Gerda
Ja, jag hoppas vi har tillfälle att vara i USA nån 4 juli dag, vet ju att det är deras nationaldag ;) Alltså inte i år men ett annat år! Vore ju superkul om det gick ihop och ni kunde få erat bröllop i höst! *hoppas*
Noomi
Har du testat att be folk här på BT om tips? Har sett andra trådar där folk skriver vad de heter nu eller vad de vill ha i namnet, o så får de förslag på sammansättningar eller nya namn med önskad anknytning...
Nåt med tjärn kanske, förknippas ju både med vatten o skog? :)
Noomi.. vad sägs om
Sjöskog
Havskog
Skogsjöö
Björksjöö
hehe... ville bara leka lite med namn.. kul ju
Men vad söta ni är!!! :) Tack så hemskt mycket Annelie, tyvärr så existerar de namnen i en eller annan form... det är så jäkla svårt att komma på något helt nytt som inte liknar nån annans namn!
Stefans fästmö - Jo, jag har sett att andra har bett om hjälp men vi hade tänkt försöka själva först. Sen när vi har tomt på idéer och känner paniken växa så kan vi vända oss till BT.
Tjärn var bra... ska klura på det! Tack!