• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Gerda

Han tillverkar den idag? Å du får den i veckan? Schysst!

Måste ringa honom snart med det med... är ju føøøør lat med vårt "nya" brøllop :D Antar att det är før att "de andra planerna" är klara, så jag tror at allt är løst md denna också ;)

• Sanasol

Gerda

Jajjemän, tar ungefär 1,5 dag för honom att göra dem... och då jobbar han bara med mina! :) Andra ringar tar upp emot en halv dag... hihi... man har då valt det krångligaste! ;)

• Gerda

Hehe, kanske ska ringa o støra när han åar klar med din ring då ;) Så han kan vara fokuserad på min beställning haha....

Nåja, jag får hoppas att han har tid, ger en bra offert igen... :D Så kan den løsa tråden checkas av snart i min långa lista...

• Sanasol

Skynda dig, tror att han går på semester snart nämligen...

• Gerda

Hehe....Semester... han folk sånt?! ;)

Nåvæl... det løser sig, kan inte tænka mig att han tar øver hela sommaren *korsar fingrarna* :D

Hur går det med klänningsfuinderingarna då? Hittar du nån cape som passar?

• Sanasol

Har hittat en cape hos en på FL, hon hade lyckats få dubbla... så jag funderar lite smått på det! Klänningen blir nog faktiskt Bonnyn, min bekanta som flyger till USA kan beställa den till sitt hotell, så det ordnar sig ju fint!

• Gerda

Chiffongklänningen? Har så dåligt minne ;) Men vad skønt att det løser sig! Har du kollat hur storlekarna är med det märket också?

• Sanasol

Ska prova den på princessa i Södertälje först, så det blir helt rätt! Annars finns måttabell på internetbutiken! ;)

• Gerda

Ja, vad bra! Å måtttabell før märket är också bra. Det finns dem som bara væljer en storlek "som alltid passar" å det skiljer sig väsentligt mellan storlekarna i USA många gånger.

• Sanasol

Jo, jag har förstått det! Men tror nog att det ska gå och ordna till det bästa!

Svar på tråden Sommar 2007 #2