• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • lightfish

Noomi

Tack, vad glad jag blir. Vi får helt enkelt se men det vore _riktigt_ trevligt om det blir titan som v-ring och den passar med min f-ring. Vi kommer ju beställa alla ringar ograverade så vi kan ju alltid skicka tillbaka titanringen om den mot all förmodan INTE skulle passa :D
    Längtar tills era ringar är klara tjejen!

• Noomi

lightfish - Ja men då så, skönt att kunna byta om det inte skulle funka.

Våra ringar ska vara klara tills nästa fredag, kommer nog bli dom segaste dagarna någonsin fram tills dess! :D

• lightfish

sahlena

sharonsås* heter det ;)
    (hälsar den utbildade ickejobbande kocken)

• lightfish

Noomi

Ah....jag förstår det! Jag känner ju nästan likadant, vet inte ens om vi ska ta på ringarna den 4 juli eller den 16 juli, det är liksom våra två speciella datum. Sen beror det ju på hur vi kan fixa hit ringarna :D Att bo i USA just nu skulle inte ha suttit fel...

• Noomi

Haha... så ni har två alternativ till datum? Jag skulle aldrig kunna vänta till det senare då, skulle klia alldeles för mycket i fingrarna! :D
    Har ni planerat att göra något speciellt? O kom med den brillianta idén att vi skulle förlova oss i Covent Garden som är "vårat" område i London. Kommer byta ringar på en gata där och sen förmodligen gå ut och äta. Finns en operarestaurang i området som lät intressant.

• lightfish

Noomi

Ja, två alternativ :D behövs ju med tanke på att vi inte är helt säkra på när och hur med ringarna. Helst skulle jag vilja ta den den 4:e men vi får som sagt se, jag hoppas på den dagen eftersom det är andra dagen på vår semester :)sen är det vår månadsdag. Vi blev ju tillsammans 040404, så 060704 känns inte helt fel :D

• lightfish

Noomi

Nu glömde jag ju.. N vill planera själva dagen/kvällen själv eftersom han inte fick sköta det här med ringbiten själv ;) Så kan det vara ibland, men jag ser hellre det här än att jag fått en ring som jag velat byta ut :D

• Noomi

Men det är ju kul med överraskning också, och bra mycket bättre alternativ än byte av ring ja! :D

Ja, då funkar ju båda datumen om man ska ta fasta på sådant! :) Jag hoppas på den tidigare då så att det går lite snabbare för dig! ;)

• lightfish

Noomi

Tack! Och jag hoppas dagarna går snabbt tills den 23 juni för dig och O :)

Nu ska jag natta för att kliva upp 03:45....inte så hysteriskt kul :(

• Noomi

Men fy vilka morgnar du har, stackare!
    Blir nog iof tidigt för mig också imorgon, har inlämning och fortfarande en hel del kvar att göra.
    Sen är jag ledig och fri och kan bosätta mig här på BT, haha!
    Sov gott tjejen!

Svar på tråden Sommar 2007 #2