Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi
kør på internationellt tema då!
:D :D :D
Gerda - Ja, du... det får väl bli något sådant. :)
Näe, usch vad dumt det känns nu, höll tyst om allt i ett halvår.. men 20 dagar innan förlovning så röjer jag allt. Bra jobbat! :D
hehe... men det är ju inte avsløjat før Sv. familj o vänner :D
Nej, jag får väl vara glad för det i alla fall! :)
Hur går det för er då, verkar det lösa sig?
Noomi
Ska ringa runt till "alla" i helgen... "ingen hemma" när jag har tid efter jobbet nämligen! :(
Så jag har ingen koll egentligen... har ju ønskemål om vigselførrättare, ett festrum på stadshotellet samt fotograf o smed ;) Så det är inte lite krav som ska godkännas :D
Sedan vad gäller trycksakerna måste jag även komma igång... hur mkt ska gøras och HUR ska det se ut!
Hur känns det då, känns det kul eller som att det blir för mycket? Hoppas att det ordnar sig i alla fall och att alla håller sig hemma med goda besked i helgen! ;)
Vad är det för fotograf ni vill ha?
I helgen kommer det nog att kännas stressande, och om allt bokas så väldigt stressigt med trycksakerna!
Just nu lever jag i "det ordnar sig anda" och stressar inte ett dugg ;)
Fotograf Atelje Rapid vill jag nog helst ha just nu, har fotograferats hos honom tiidgare och har varit nøjd. Dock är han väldigt populär så det skulle inte førvåna om han redan är booked.
Gerda
Ja, fast jag brukar berätta om folk som redan har allt klart två år i förväg, så han inte ska tycka att jag är ute i så ruskigt god tid... :D
Visserligen kanske ni kan vara "avskräckande exempel" ;) men risken är ju att han tycker "klarar de allt på en halvår gör väl vi det med!" ;)
Stefansfästmø
Ja, just... då kanske han skjuter upp istället? Før A trillade poletten ner när han insåg att festlokalerna faktiskt bokades 1,5 år i førväg d¨r vi bor. (iaf de festlokalerna vi ville ha ;))
Det är bra, stressa inte! :)
Kollade på hemsidan och det var jättefina bilder! Lite för många stela uppställningsbilder för min smak, men det syns att det är en professionell fotograf... fint ljus och kontrast (ja, jag är lite nördig).