• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Noomi

Hej tjejer, hur gar det for alla?
    Har ar det ganska dott pa brollopsfronten, men jag ska ner pa stan i eftermiddag och kolla efter klanning till var forlovningsdag i alla fall.
    Annars vantar jag bara pa ringarna, och det ar en spand forvantan kan jag lova! :D

• Stefans fästmö

Kul med förlovningsklänning! :) Jag längtar efter att börja på riktigt med planeringen, ska bara bli klar med uppsatsen först... Sen ska jag sätta igång med mat o så! :D Förstår att du längtar efter ringarna!! Hur blev det med utställningen?

• Noomi

Uppsats, vad....kul! ;) Skrev min examensuppsats i vintras och det var bland det varsta jag varit med om, haha!
    Men nu ar jag klar med skolan och kan planera allt och ingenting infor brollopet!
    Forlovningsklanning ja, tyckte det var en alldeles utmarkt anledning att fa shoppa loss lite! :D
    Vet inte hur det blir med utstallningen annu, O har inlamning nasta fredag, sa han far nog reda pa da om de ska vara med eller inte, nervigt.

Ska ni catera mat? Har ingen koll pa nar man ska borja kolla upp sant, men jag ska borja kolla alternativen iaf.

• Stefans fästmö

Ja vi ska catera. Vet inte heller hur långt innan man behöver, men jag vill gärna börja med de största grejerna, o det känns ju som ganska stort... :) Har några olika alternativ som jag ska kolla upp, bla en kvinna som gjorde maten till min mammas 50-årsfest, väldigt gott o välorganiserat, o vår favvorestaurang - en tapasbar - som oxå gör catering... mums!

• Noomi

Tapas later inte fel! Har ingen aning om vad vi ska ha for mat, kanns som man borde ha ett tema eller nat.
    Eftersom vi gifter oss pa vastkusten skulle ju fisk och skaldjur funka bra, men jag ater ju liksom inte det, knivigt! :D
    Sen ar jag galen i kryddstark mat, men det lar ju inte alla gaster vara, garrgh vad svart det ska vara!

• Stefans fästmö

Nej, vi älskar tapas så det vore kul... Jag var oxå inne på fisk o skaldjur, men nån sa att augusti inte riktigt är säsong för skaldjur... Får kolla upp det mer! Är du vegetarian, eller?

• Noomi

Ja, jag ar vegetarian men O ar det inte och vi kommer inte enbart ha vegetarisk mat.
    Eftersom jag ar sa velig far vi nog ta hjalp av den cateringsfirma vi valjer. Lyxigare brollopsbuffé med mycket vegatariskt, ganska kryddstarkt, mycket olika saker att valja pa, garna paj, goda saser, nybakat brod, somrigt och ja... hilfe! :D

• Stefans fästmö

Det låter väl bra det du sa! :D Men det är svårt att välja, finns ju så mycket... Ska du kolla på det i sommar eller när har du tänkt?

• Noomi

Vet inte riktigt, kolla upp vilka olika foretag det finns i sommar i alla fall.
    Sen kan man ju lika garna ta kontakt med de som verkar bast sa snart som mojligt.

Nu ska jag shoppa klanning! :D

• Stefans fästmö

Hoppas du hittade nån fin o lagom romantisk klänning! :D

Svar på tråden Sommar 2007 #2