Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
japp, den känns som allt blir mer o mer verkligt när man kan bocka av såna där saker..
jag har ju även fått mig en tärna i helgen som va.. :)
Vad kul! Ja, det blir lite verkligare, minst sagt! Största "sanningsögonblicket" lär väl vara när man prövar brudklänning, det ser jag fram emot!! :D
det gjorde jag faktist första gången i helgen, hade den på mig alltså.. men jag måste gå ner lite i vikt innan den sitter som den ska.. :)
Jag har också provat lite.. men jag tänker köpa i september tror jag, åhh.. vad jag längtar!
Gabbies - Vad är det för klänning?
Cinderella - Blir nog september för mig också, annars väntar jag tills de nya klänningarna kommit in. Håller med, det ska bli såå kul! :D
Noomi
När är det de nya brukar komma in,
o brukar de inte rea någon gång också?
Jag har inte så mycket koll. Läste i en annan tråd att de nya kommer in i november ungefär.
Nu vet jag inte vart det var jag läste det, så det kan ha gällt bara Rembo, eller bara House of Brides i Köpenhamn.
Rea är nog upp till affären, vet inte om det finns något tillfälle när "alla" rear.
Men vad fasen, jag har ingen koll... har ju aldrig varit innne i nån brudaffär ens! :D
sorry, lät som du hade koll :)
Haha, klart jag har koll, inte på det här bara! ;)
*skrattar*